Happ. Onsdag andrajulitvåtusenåtta.

Sådär ja, dags igen. Har fått hem datorn nu så nu blir det antagligen lite mer verkstad med min söta blogg :)

Nu har jag börjat CYKLA till jobbet, wiee :) Bara en mil enkel resa ;b Men det är faktiskt skönt, och lätt den bästa väckarklockan, att cykla en mil klockan halv sex på morgonen är ju aldrig fel! Eller, låter inte så värst kul, men man vaknar iallafall! Och hade det inte varit för min mamma så hade jag inte vaknat förens många timmar senare då jag jobbade förmiddag. För Sylvia har rätt, jag är en buffel på morgonen. "Vaknar" av klockan, stänger av den och somnar igen utan att medvetet ha gjort det överhuvudtaget. Men min söta lilla mamma är av någon märklig anledning vaken kvart över fem och väcker mig :) Tack tjockismamma <3 

Är just nu helt såld på Amanda Jenssen, Duffy och Coldplay. Det enda som spelas i mina högtalare nu :) Coldplay har tidigare inte tillhört de högt prioriterade hos mig, men nu så. Eller ja, det började väl för typ ett, kanske två år sen då jag laddade hem min första Coldplay-låt men det var typ två låtar jag lyssnade på, nu är det bannemej massor :) Mums.

Onsdag? (dock över tolv, men jag har inte lagt mig än så det är fortfarande onsdag) Hm, tisdag igår och torsdag imorgon. En onsdag som jag lite hade hoppats få spendera med typ en av världens bästa människor. Men nej då. Blev ikke så. Urgh :(  Men att hoppas på hoppet är hopplöst.

Idag kom jag på att Saab måste vara Sylles grej. För idag såg jag en Saab med regnr URG och kom då på att jag tidigare sett Saab med RAT och FAT - HAHA! Äsch, för lite att göra påväg hem från jobbet bara ;) Krya på dig dagi fat.

En annan, helt annan, sak jag kommit på är jag misstänker att min kropp i smyg håller på att bli vegeterian eller nåt, jag gillar typ inte kött längre!? Bara kyckling- och fläskfilé typ.. Märkligt, butbut.

Sen, en ännu mer annan sak, (haha!?) en häst BET mig i KINDEN igår! Fyyyy! Haha, ett hingstföl, jäkla buse. Jag som trodde han ville kela, IKKE! Då BITER han mig! Haha, men han är bra söt ändå! :)


och, jim, JAG SAKNAR DIG!
Jag vill vara med dig,
jag vill prata med dig,
jag vill se dig, bara ligga och titta på dig hade räckt för mig,
bara känna att du är nära.


usch.

En annan jag verkligen, VERKLIGEN saknar MONSTERMYCKET är Tulle, min bästaste bästa vän.
Jag hoppas innerligt att vi ses snart, jag älskar dig <3

Slutligen, ett gigantiskt TACK till Skinner som alltid har alla svar man behöver, tillochmed världens jobbigaste och mest omöjliga fråga lyckades han ha ett svar på! Shit, du kan verkligen få mig på bättre tankar. Haha, kom att tänka på jämförelsen jag gjorde en gång när jag och din vän höll på med våra konstiga ordjämförelser! Haha. "Skinner, du är som ett par trosor. I värstaste värsta fall klarar man sig utan men känns jäkligt bra att ha nära till hands!" Haha ;) <3
Tack vännen.


Ses, Puuuuuusss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0