Inlägg, idag igen ;b Wie.

Yesyes, visst är det jag som skriver IGEN ^^
Wie :D


Idag har jag jobbat eftermiddag. Gick bra.
Vägde ut och in flisprover, tog vattenprover, skrev turbinen tre gånger, skrev pannvärdena fyra gånger, fixat med stoker 3-4 som verkar tagit semester ;S , bytt det avsaltade vattnet i en liten burk vid vattenproverna! Shit, låter som att jag har haft fullt upp! Oj, får inte glömma att jag har plockat in och ur diskmaskinen, ätit, skickat en massa sms och varit trevlig hela dagen! Inte konstigt man är trött. Haha ;b

Men, dagens höjdpunkt kom dock efter jobbet då jag beslutade att cykla hem till min favorittjockis! Jag la mig på henne när hon låg och tjockade sig i sin säng, stackars SylleSäl som är sjuk :( URGH! När vi låg där och pratade kom hon på att hon var hungrig ;b Hehe, helt normala Sälfasoner ;) Så vi, eller jag, cyklade till Statoil, hon åkte på pakethållaren ;D Hon köpte TVÅ PanPizzor och en Pucko som hon skulle hem och kränga och jag köpte min nya favorit Snickersglass och en Pucko - MUMS ;D

Sen åkte jag hem.
Jag cyklade inte hem, mamma hämtade mig idag ;b Wieee.
Var ju monstermörkt när jag skulle hem! :O
Haha, så, när mamma kommer så ser jag ett gigantiskt uppblåsbart djur i bilen och frågar då min mamma:

- Mamma, varför är där en gigantisk sak i vår bil?
- Det är Gunilla!
- Gunilla!?
- Ja, hon är med oss när vi badar.
- Ja, men du badar inte nu?
- Nej, men imorgon ska vi!
- Ska ni!? När?
- Halv tio ska vi vara hos Åsa.
- ÅH! Då kan jag ju föjla med för jag jobbar natt!
- Ja, då blir vi full bil så vi får nog tömma Gunilla på lite luft..


Haha! ;D Ja, jag tyckte det var lite kul iallafall.

Och nu sitter jag här.

Men imorgon blir det stranden iallafall! Äntligen kan jag få njuta lite av det fina vädret! Sådär kul att sitta och jobba när solen steker på med 30 grader. Men men, imorgon blire stek! ;D Walli walli ! <3

Edvin var schysst och skickade en lämplig bakgrundsbild till mig, eftersom att jag inte har några bilder på denna datorn ännu så tyckte jag att han kunde fixa det till mig. Och visst, såhär fint blev det ;)



Men sen kom han på att jag kanske inte ville se hans mage varje gång jag fäller upp datorn (förstår inte hur han tänker när han säger så!?) Hehe ;) Så han skickade en annan, som han valde att kalla seriös - en solnedgång utanför hans hus :) Mys.



Av någon anledning valde jag att ha den första han skickade som skrivbordsunderlägg ;b
Haha, tack! ;D


Hm, känner mig klar nu. Men först vill jag dela ut en liten hälsning;
Jim, imissyou <3


Walli walli, Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0