Beautiful day.

Tja tjaaaa!

Många ursäkter för min frånvaro på min blogg.. Fy skäms på mig.

Idag, eller, ja, igår blir det ju nu eftersom att klockan är mkt - ännu ett fy, jag sokm borde sova. Butbut, kan man inte sova så sitter jag hellre och gör ngt än att bara ligga och störa mig på att inte kunna somna..

Iallafall, då, igår, var jag, Malin och Marcus i Bälinge och tog en massa härligt bra bilder!


image17






I'm not ready to say "I love you" because it's too much.
I can't say "I like you" because it's not enough.


Gosh, no words are goos enough, wish I knew a word that dues better than all the others I'd already tried.
Damn words, I can't believe there is so many of them and still I can't find the right one to use,
the perfect word for you don't excist - too bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0