Kanonhelg.

Torsdagen var mys.
Först en sväng på Väla, haha, ingen värst givande runda, var ju någon som hade typ Sveriges högsta krav och velade mer än någon annan jag känner. Sen blev det hyrfilm, "Iskarot - Två brödrar, en skuld" Sådär bra faktiskt, men, helt okej. Sällskapet var det inget fel på iallafall; ett fetto, en snygging och en gullig en ;b

Fredagen var kanon.
Gosade med ett fetto hela dagen, sen blev det en shoppingtur till :)
När klockan blev ungefär halv sju hamnade jag hos Giannis, bytade om och iväg på förfest! En liten biltur senare bafann vi oss på förfest hos Sebastian, trevlig kille! Efter att ha spelat Buzz och snackat lite begav vi oss till Gästis där Giannis åt paj! Haha. Jag åt en Cookie med grädde på, knappt fett ;b Nästa färd vi gjorde tog oss till Åstorp där vi hämtade upp Giannis flickvän Amanda :) Sen äntligen till Bahnhof, Ängelholm. MYCKET TREVLIGT, träffade jättemycket kul folk! En massa gamla vänner och bekanta sen skolan, folk jag inte träffat på vääääldigt länge och en massa folk som bara var allmänt jättekul att träffa! ;b När vi lämnade Bahnhof var kvällen inte ens nästan slut, nejnejnej, Helsingborg blev det minsann :) MAT! :D Tack för en toppenkväll.



Lördagen var toppen.
Väl hemkommen slängde jag mig in i duschen, och så var det igång igen. Fixa hår, klura ut vad man ska ha på sig, klä på sig, sminka sig, ja, hela fadderullan. Klockan 18 skulle vi befinna oss hos Åsa & Svampen på kalas! Svampen har fyllt år, Grattis. Vi firade också Erika & Daniels 1-årsdag, Grattis! God mat, gott dricka, gott snack, efterrätt ;) Mums. Precis när man står och ska lägga upp efterrätten på tallriken hör jag "Hej, det är Åsa i Saras telefon" inifrån vardagsrummet! HJÄLP! Då skriker Åsa, "SARA, DET ÄR KASPER I TELEFON, VILL DU PRATA MED HONOM!?" Haha, Nej, då raffar Mormor åt sig telefonen! Herregud, hoppas du inte blev rädd Kasper, det är bara min släkt ;) Till slut fick jag tag i telefonen iallafall :) Klockan blev lite över 22 och utanför stod plötsligt en stor taxi! Javisst, bara att hoppa in och vidare mot Helsingborg med Adam, Sköv, Kristian, Rasmus, Martin och Macke! Riktigt jäkla rolig kväll! TACK som fan. Blev tyvärr ingen efterfest hos Kasper, bara jag som var sugen.. Urgh. Menmen, kvällen var toppenkanon ändå! ;D

Söndag.
Ja, Söndag, vad kan man säga? Som Söndagar brukar vara förutom att jag var på Kalas hos Maja & Rolf för att deras dotter Kajsa fyller sju imorgon :) Och förutom att Daniel hörde av sig, händer ju verkligen inte varje dag. Men, trevligt när det händer ju. Har kollat på Wallander som gick på TV idag, annars har min Söndagskväll inte varit vidare märkvärdig..
Första Advent idag, julen närmar sig! Imorgon börjar julkalendern :) Imorgon får jag öppna min första lucka på min superdupersöta chokladkalender som Mamma & Malin köpt till mig; en Hello Kitty-chokladis <3 Imorgon är det den första December.

~ 19 dagar kvar till avfärd mot större snödjup
~ 24 dagar kvar till Julafton
~ 28 dagar kvar till hemfärd från långt upp i Sverige
~ 31 dagar kvar av 2008

Se till att göra det bästa av det som är kvar av året och kom ihåg att göra er väl förtjänta av era julklappar.

Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0