Puh, ännu en dag.

Elin sis ringde och väckte mig i morse, dags att gå upp.
Var och gosade med Svea i några timmar och kollade på One Tree Hill - jumjum :)
När jag kom hem kom jag på den minst sagt brilijanta idén att kolla på Sex and the City, var ett tag sen nu men GOOOSH vad bra det är! :D
Efter fyra avsnitt blev jag hungrig av att se Miranda äta chokladkaka hela tiden, det var hennes komplement till sex. Hm, choklad istället för sex? Två helt olika former av njutning skulle jag vilja säga ;b
Iallafall, både sugen och hungrig gick jag ner för att fixa lite mat!

Blev en fräsch och underbar tallrik;

lookin' jum, right? ;)

Fem avsnitt senare, alltså totalt efter nio avsnitt, blev klockan åtta, vilket innebar Ugly Betty eftersom att det är tisdag idag :) En timme senare var det dags för tisdagsfilm på TV3 och dagens film är ingen mindre än "Systrar i jeans" wieee :) Så det är det jag sysslar med nu, pratar med min gamla vän Rasmus på msn i reklampauserna på msn.

För övrigt bokades många roliga saker in idag! Mycket märkligt, typ arbetslös och ändå är dagarna fyllda i almanackan? Hm. Hela tiden, två veckor från dagen det är är det nästan fullbokat, haha, mycket märkligt egentligen. Men, lika bra att fylla sina dagar med roliga saker, plötsligt har man kanske ett jobb och kan inte hitta på lik mycket.. På tal om att hinna med saker så sa Mikaelas pappa Rolle något finurligt i söndags: "Tid är allt vi har, det handlar bara om prioritering." Smart pappa Mikaela har!
Well, my plans this week: Imorgon ska jag till pappa på förmiddagen och fixa med Optimus som ska ridas in :) På eftermiddagen blir det Pepparkaksbak till julmusik med Tulle! Gud vad jag har saknat henne, min bästaste bästa vän!
På torsdag ska jag fika med Thore, just hangin' out så att säga - ska bli jättekul! Sen bär det av till Båstad där jag stannar till Lördag. Lördagen är inte planerad ännu men det finns alternativ ^^ På söndag ska jag till pappa och äta middag, vi ska fira Fars Dag och Johans muck :)

Wie, what a week. Verkligen. Nästa vecka är minst sagt lika tight men verkligen minst lika skoj!

Nu ska jag göra lite te, innna reklampausen slutar :)

För att citera Pernilla Wahlgren; "Ta hand om dig"

Hihi <3


Puss på er,   > S.


Kommentarer
Postat av: SYLLEBYLL

Meeeen, sluta att lägga upp bilder på mat!!! man blir ju sugen :( Urgh!

2008-11-12 @ 08:22:00
URL: http://bendandsnap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0