Fars Dag och andra funderingar

Fars Dag <3




Min dag började med ett missat samtal från Mikaela, yrvaken som jag var skickade jag ett sms och frågade vad hon hade på hjärtat. Hon ville ha mig till att vara lite fotomodell på Vildrosor & Höns, haha, och visst. Upp och iväg ;b
När klockan närmade sig kvart i ett kom mamma och hämtade mig och vi var då påväg hem till Mormor & Morfar där det var Gåsmiddag och Fars Dag-firande.

Lina, min kusin, sa en rolig sak. Hon har spenderat helgen hos sin syster Erika, min andra kusin vilket säger sig själv när jag nämnde att det var hennes syster, och Erikas pojkvän Daniel i Tollarp.
Daniel säger "Jag har aldrig hört Lina skratta så mycket som hon gjorde på vägen hem från Kristianstad igår"
Alla väntar givetvis på en förklaring och plötsligt säger Lina "Har ni hört Daniel sjunga!?"
Hahahahahahaha! ;D

När klockan blev strax efter halv fem begav vi oss därifrån, lika mätta som alltid efter en dag hos Mormor & Morfar! Vi hämtade Evelina som kom med tåget, körde en liten runda hem till Farmor & Farfar innan vi begav oss hemåt. En mycket trevlig dag med Familj & Släkt! :)

Nu ikväll har TVn varit huvudattraktionen, "Parlamentet" och sedan "Hemma Bäst" som gick på TV4 idag, ganska bra film må jag säga. Sällskapet var inget mindre än min fina syster Malin - wiee :) <3

Kan ju tillägga att bion igår, "High School Musical 3", var kanon! Jag hoppas på en HSM-collection snart! ;)

Finns många djupa tankar i mitt huvud för tillfället men jag känner inte riktigt för att blotta dem just nu, tänkte däremot slänga in ett utdrag ur en fantastisk låt.

Ur "Maybe", av Secondhand Serenade

Didn't you want to hear
the sound of all the places we could go
Do you fear
the expressions on the faces we don't know
It's a cold hard road when you wake up
and I don't think that I
Have the strength to let you go

There goes my ring
It might as well have been shattered
and I'm here to sing
about the things that mattered
about the things that made us feel alive for oh so long
about the things that kept you on my side when I was wrong

Maybe it's just me, Couldn't you believe
that everything I said and did, wasn't just deceiving
And the tear in your eye, and your calm hard face
makes me wish that I was never brought into this place

And someday, I promise I'll be gone
And someday, I might even sing this song
To you, I might even sing this song, to you
and I was crying alone tonight
and I was wasting all of my life just thinking of you
So just come back we'll make it better
So Just come back I'll make it
better than it ever was


Ja, ungefär så är det väl..
Ibland tänker man för mycket, ibland känner man efter för mycket. Eller också för lite.

Think about it. 
Kärlek <3

Kudden kallar, trevlig natt.
Puss & Kram,
Sara.

Kommentarer
Postat av: Erika

Har du någon gång hört han skratta ordentligt? Då skrattar man lika mycket som när han sjunger om inte mer ;) haha

2008-11-10 @ 08:43:36
Postat av: Sylle

SNYGGPAPPAN!!

2008-11-10 @ 15:40:19
URL: http://bendandsnap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0