Buff, Fetto och Bio <3

Hejsan hejsan :)

Nyss hemkommen från Jacob, åkte dit i torsdags och har varit dör och tjockat tills idag :)
Igår gick vi upp redan 02,00 för att sätta igång att jobba.. Omänskliga tider. Men men, upp och iväg! Vi körde den vanliga fredagsturen så att säga, morötter och grejer sen ett extralass Interlink, lite halvsegt men det fixade vi galant! Äntligen klara så skulle det drickas kaffe med chefen på åkeriet och så hjälpte vi Jocke att byta hjul på sin lastbil :)
Sen kunde det äntligen bära av hemåt! Vi lagade tacos - mumsmums. Senare kom Emil, vi begav oss till pizzerian - drack lite öl och snackade lite. Trevligt, javisst.
Efter ett tag blev det hemfärd och såsmåningom läggdags ^^
Idag, när det var dags att äta frulle hade Jacob och pappa Mange varit och köpt frallor - MUMS!
Någon timme senare som mamsen och jag körde oss hem :)


Jacob Buff som
Jacob Buff som "wannabe-bonne"


Det tråkiga är att "all good things come to an end".. Tråkigt att åka hem, det är ju kul att vara med Buff <3 
Vi ses snart igen kära du.

Igår pratade jag med min nästkusin Emelie, som är i Tunisien - jäkla lirare. Hoppas du har det kanon! En liten stund senare pratade jag med Janina och givetvis var hon påväg till Tunisen, haha, vilket sammanträffande! Hon och hennes kille Stalle ska på kärlekssemester vilket de förtjänar de gullegrisarna.

Idag när jag kom hem så var Sveafettot och hälsade på! Hon är jättemjuk och jättesöt. Så att när inte min världsmjuka vän Sylvia är här får Svea fylla hennes plats som mjukis. Ingen slår Sylvia, men Svea är mjuk!
Malin var också hemma, wiiieee! <3 Hon frågade om jag ville följa med henne och Jojjis på bio, de ska se High School Musical 3, och jag menar - OM jag vill? Hallå? Det är väl klart! Så, bio it is. ska strax börja göra mig i ordning minsann.

Imorgon är det Fars Dag, don't forget!

Ha en fantastisk kväll allesammans!

PUSS!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0