On the go :)

Igår lekte jag med Tulle, har roliga bilder från det så det kommer ett inlägg om det senare för, nu sitter jag i Båstad och kan inte lägga in bilderna i datorn. Så, ett eget senare inlägg om det :) 

Idag åkte jag till Ängelholm med Moster och Kusin, kusin skulle träffa sin nya läkare och moster körde henne, och mig, in. Gulligt. Jag skulle ju åka till Båstad och hälsa på Malin & Jojjis och gänget så jag tänkte att jag kunde ta tåget från Ängelholm dit sen men jag kom ganska tidigt till Äholm så jag tog en tur på stan innan jag begav mig till Båstad och visst blev det lite shopping! Wie :) 

Så, nu sitter jag här, i datasalen på Apelryd, snart dags för kvällsfika :D Jag hade med mig en inflyttningspresent till Malin & Jojjis när jag kom idag, ett jättefint hjärta med lampor i som de valde att placera i fönstret, verkligen ett lyft för rummet plus att de nu har lite julstämning ;D 

Ikväll står tydligen Fast and the Furious-maraton på schemat, trevligt trevligt! 

That's all for now people! 

  

Hihi ^^



S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0