Thore bartender ;) + mina och Tulles fina peppisar!

Jag tänkte dels berätta om igår/idag och lägga upp bilderna på mina och Tulles peppisar ;D

Igår var skoj, jag vaknade i Båstad - inte varje dag ^^ Det var ju Öppet Hus på Apelrydskolan igår, och jag fick en guidad tur av Henke och Kasper, INTE ILLA ;D Hahaha, nej, jag måste säga att det var en upplevelse! Knäppisar.
Ett tack till er Apelrydare som gjorde mitt besök till en upplevelse ;D

Senare igår bar det av till Hässleholm där Ellen och Sylvia mötte upp mig så att vi hade sälle till Adam & Ida som hade födelsedagskalas. Haha, träffade en del kul folk, bland annat Mutti och om man inte räknar med de minuterna på Siestan så var det ju för tusan inte sen små barnsben jag träffade honom! "Varm korv boogie" haha, det var han som lärde mig den visan minsann! ^^
Efter en stund där gick vi vidare till Q-bar där Thore stod i baren och jobbade! Duktig han, såg riktigt proffsigt ut!
Träffade lite kändisar på Q, men sen tog vi en taxi hem till Sylvias brors lägenhet där vi skulle spendera natten.

Idag;
Vi vaknade, gick upp, gjorde lite freshin' up, begav oss till stationen, köpte frulle och åkte hem, var och en hem till sig :)
Detta tackar i för, och tjejer, vi ses snart igen! :D På onsdag närmare bestämt!
Nu är jag hemma, ska snart byta om och fixa lite, sen ska jag hem till pappsen och äta middag, vi ska fira att Johan har muckat och FarsDag , lite såhär i efterhand, men Johan muckade i fredags, I'm so proud.


Nu till Tulles och mina FINA peppisar! Haha ;)

Våra vädligt fint dekorerade peppisar :) Nalle Puh, Tiger, Nasse och gänget ^^


Personligen tycker jag att denna damen är jätteful! Haha, men Tulle menar att hon har ju iallafall fina kläder! ;b Hjärtat däremot är jättefint <3


"Tulle & Saras version av Lilla Gubben" ;)


Couple of the year ;)


Sen har vi ju vår kära Afrikanska, haha. Hon är jättefin!

Nu ska jag byta om och fixa lite, ska ju vara där om ca en halvtimme,
men ni får ha det kanonkula allesammans!

Puss!

Kommentarer
Postat av: tulle

dom blev verkligen hur fina som helst, och gissa om dom har gått åt?! vi har ätit upp alla nu typ. :D så nu måste vi göra om det snart igen, så är det nog bäst vi köper tre degar, vi verkar ju vara riktiga höjdare på det här med att baka pepparkakor!

Love <3

2008-11-17 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0