Tårta och Båstad

Jahaaja, jag är helt rastlös, ändå har jag gjort massor med saker idag! Jag gick upp 06,15 och började härja!
Jag har bakat tårta idag! Tillägnad min älskade bror Johan <3


Jättefin om jag får säga det själv! :)

Ikväll har jag även varit en runda i Båstad, jajjemensan! Mamma skulle på utvecklingssamtal med Malin, och jag hade minsann inget bättre för mig, så jag hängde på! Eftersom att Malin och Johanna satt i varsett rum på utvecklingssamtal så kunde jag ju inte roa mig med dem!
Så, jag kollade på skräckfilm med Henke, BamBam, Ellen, Jennifer och Danne och i slutet ramlade även Eddie in! Haha, en upplevelse att kolla på skräckis med dem!

BamBam och Danne gömmer sig i sina tröjor, Henke är typ IronMan, Ellen berättar högt vad hon tror kommer hända och klargör hur mycket hon hatar dem som är med i skräckfilmer bara för att de är så tröga! Hon menar att det är väl jäkligt dumt att gå fram till fönstret när man vet att det finns främmande konstigheter utanför, och att det är jäkligt onödigt att släpa fötterna i golvet när man ska smyga! Haha, och, ja, hon har så rätt så ;) Jennifer däremot, hon får magknip, hjärtat hoppar upp i halsen och när det väl smäller då skriker hon, ja jäääklar i det!  Haha, minst sagt en upplevelse!

Idag fick jag reda på att Pepparkakorna jag och Tulle bakade förra veckan är så gott som slut redan, så vi "kommer bli tvugna" att baka nya snart ;D Hihi ^^ <3

Imorgon ska det bli MeanGirls-reunion i mitt blåa hus! Sylle, EllyBelly, Monne och jag ska baka lussekatter imorgon!
Wieeeeeeeee - ÄNTLIGEN! <3

Janina, jag finns här för dig. Jag älskar dig <3

Puss på er, som gjort er förtjänt av en.

Kommentarer
Postat av: Din Janina

Åh ,Tack för att jag fick vara med i din fina blogg sötnos.. och du? TACK för att du finns hos mig igen . Jag älskar dig med Sara. <3

2008-11-19 @ 20:36:35
URL: http://janinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0