Fetto <3

Sylvia ligger ungefär en meter bort och sover, hon ska jobba imorgon så lite sömn är väl ett bra val vid denhär tiden!

Idag har jag tjockat med gullfettot (min systers nya hundvalp) som fått ett namn, hon heter Svea. Inte alls lika gulligt som mitt förslag Heffa, men men, inte min hund så vad kan jag säga?
Hon är jättesöt! Ser ut som en tjock klump men är nog nästan sötast när hon ska springa, haha - sötboll!




Vid fem kom Sylle - wieee :D Vi kollade på båda hennes favoritprogram! Först "Made" när vi åt, sen "Bonde söker fru". En ultimat kväll med andra ord ;) ^^
"Sara & Sylvia-dag" idag, me Love <3

I måndags var jag med Jacob minsann, alltid lika trevligt, vi kollade på Hockey, jävla skit, Rögle förlorade, men Luleå var faktiskt fett bra och Rögle är nykomlingar så de borde vara nöjda ändå. Bara att ladda inför nästa match!
Alltid kul att vara med Buff, härlig kvalitetstid! Träffade Jocke också och det är alltid kul! :D Plätten ^^

Jag har äntligen skaffat mig en "Burn Book", jättefin är den. Inväntar bara lite ilska så att några sidor kan fyllas! Hade folk inte varit så jäkla mesiga att det är mer eller mindre anonyma när de yttrar sig så hade antagligen ännu en hamnat där idag, suck.
Menmen, mes är ju en livsstil man väljer så go ahead - för all del.
Men angående min rosa fina bok så kan man ju hoppas att man slipper klistra in någon i den, egentligens egentligen liksom.. Aldrig kul att vara arg och ledsen.

Nu kom det en lastbil körandes utanför, och det får mig genast på andra tankar. Nämligen Jacob.. Hm, undrar när vi ses nästa gång? Imorgon kanske? Någon annan dag? Ja, vem vet, vem vet..
En annan sak jag kom att tänka på är min pappa, som skulle köra inom Elin & Fidde innan idag när jag och Sylle var där och gosade med Sveafettot, innan han skulle på Möte, eller ja, möte och möte, något vettigt kanske de säger men i huvudsak har de valt onsdagarna för att de ska kolla på "Bonde söker fru"! Haha, ganska kul tycker jag, att ett gäng män samlas varje onsdag för att snacka skit och kolla på deras, och Sylvias, favoritprogram - för att ha ett så kallat "Möte". Kärt.

Måste ju berätta om mitt besök på Madison i fredags. Herregud. Jag orkar verkligen inte med det extrema och överdrivna "Hej, jag är 16"-folket! Jo, jag hade visst kul och trevligt stundtals men långt ifrån hela tiden. Visst, jag hade ju kunnat hålla mig inne på arton men Malin & Jojjis kommer ju inte in där och så kul var det inte att härja där inne själv!
Var man verkligen sån när man var 16? Hoppas verkligen inte det, isåfall får man ju skämmas!
Och nu menar jag givetvis inte att precis alla var så, fanns ju några trevliga också men mestadels måste jag tyvärr säga, var inte att de föll mig i smaken! Men, jag tackar för de trevliga stunderna.

Igår/Inatt var det presidentvalet i USA, spännande var det minsann! Filip & Fredriks valvaka var kanon!
Ett stort grattis till Barack Obama som nu är President av the United States of America! GrattisGrattis!

Klockan är nu ett, jag är sådär trött om jag ska vara ärlig, men ska nog ändå ge mig på ett försök att sova nu snart.

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Sylle

Jag vet 2 saker bumb.

1- du kommer träffa jacob den 17de för då ska du sova ddär för att underlätta trippen!

2- du är söt :)

2008-11-06 @ 09:19:22
URL: http://bendandsnap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0