Oh yes. Fredag, Mean Girls och annat kärleksfullt ^^

Verkar ju som att jag inte har något annat att göra här i Båstad än att sitta vid datan! MEN, vi sitter här en stund nu för att alla andra har idrott och Malin kan inte vara med för att hon har inflammation runt nyckelbenet.. Hur man nu lyckas med det ;S 
Så iallafall, nu sitter vi här en stund.. 

Kvällen igår var trevlig, film och godis! Wie :) Innan vi drog igång med filmerna mös vi först på kvällsfikan med bullar och gott, sen var vi i Båstad och kollade på innebandy minsann, Båstad - Förslöv; 6-6. 
Knappt jobbigt att cykla, massa backar och sånt! Menmen, we made it ;) 

Anledningen till att jag skriver blogg idag, fastän jag kanske egentligen inte har något värst viktigt att skriva, så är det för att min kära vän Sylle sitter på sitt jobb och har tråkigt, så hon ska få något att sysselsätta sig med ^^ Eller, tråkigt hade hon inte, men hon är så skillad nu så hon klarar av att svara i växeltelefonen samtidigt som hon roar sig! Stolt jag är över henne, min skillade växeltant ;) Vi ska röja på lördag ser det ut som! :D:D Först fest hos hennes bror och hans flickvän, sen en runda röj hos Joel och en sväng in på Q-bar i Hässleholm där Thore kommer att jobba på Lördag! Wieee! Skulle ju fikat med honom igår, men han fick förhinder, rackarns rabarber också. Men, vi ses ju på Lördag, och kanske en sväng på Söndag med! Trevligt trevligt! Jag och Sylle ska dessutom baka Lussekatter på onsdag, jajjemensan, ni läste rätt; LUSSEKATTER!  En gammal tradition vi har sedan vår sambotid! 

På tal om Sylle, så tänkte jag tilldela några rader alldeles till bara henne! Eller nej, nu ångrar ja mig samtidigt som jag i självaste verket skriver detta. Jag ägnar några rader till vårt underbara MeanGirls-gäng!   
Käraste, finaste MeanGirls, vi är det ultimata gänget, vi är fyra snyggingar som hittat varann, vi är fyra tjejer med klockrena personligheter, fyra tjejer som tillsammans bildar det perfekta gänget. Var och en av oss bidrar med varsin mumsig tårtbit och tillsammans blir vi den godaste tårtan ever! MUMS på oss! 
Sylvia Csobod, Ellen Dijkstra, Malin Wendt och jag, Sara Hansson, det finns inga ord som kan säga hur bra v egentligen är. Men tillsammans är vi oslagbara, tillsammans är vi bäst. Och jag vill alltid att vi ska vara vi. 
Människor förändras, visst, men människor är också anpassningsbara så, vad som än händer, hur vi än förändras så r det vi som gäller. Jag älskar er mina älskade Mean Girls <3 


Mean Girls, love you <3 

Hm, inlägget från mitt och Tulles peppisbak kommer när jag kommit hem, alltså antingen någon gång i helgen. 
Vad som händer ikväll är ännu lite oklart men det blir säkerligen bra hur kvällen än utvecklar sig, hoppas jag. 

Nu tänkte jag iallafall skicka ett sms till Sylle, så att hon kan roa sig i några minuter med min blogg ^^ För nu skulle jag vilja säga att jag är klar :) 

Ha det kanonkula! Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0