Hemma.

Får väl börja med att be om ursäkt för min långa frånvaro med det finns en förklaring,
jag har bott med Sylvia och vi hade inget internet där och sen jag slutade jobba har jag inte kunnat vara på internet överhuvudtaget mer än en snabbis då och då. Men, nu har jag flyttat hem till mamsen igen iallafall. Jag har uppdaterat min bilddagbok så om ni undrar vad jag haft för mig kan ni se det i bilder och lite text där. (www.kebabost.bilddagboken.se)

Idag, när jag nu satt mig för att skriva i min söta blogg, tänkte jag bara låta fingrarna härja fritt tillsammans med mina tankar över tangentbordet ;b

Jag har flyttat hem, ja. Det finns ju både för-och nackdelar med det; nackdelarna är att jag saknar Sylviatjock jättemycket :(  Sen var det nica att inte bo hemma för det innebär en massa frihet, dels för att ingen annan mer än jag & Sylvia bestämde vad som skulle hända och dels för att det tog två minuter att ta sig från ytterdörren till tåget så man kunde ju ta sig överallt, nästan närsomhelst. Och det var nära till allt och så, men framförallt var det nice att bo med Säääääl <3.
Fördelarna med att bo hemma är ju att jag kan umgås med min mamma och resten av familjen mer nu, jag får lagad mat varje dag, det är betydligt mycket mer ekonomiskt att bo hemma. Ett annat plus, som ibland är lite minus är att det är ute på vishan, rätt skönt ibland.

Jag har umgåts en hel del med Jacob på sista tiden, men jag vet ite vad det finns att säga om det egentligen. Det finns så många olika tankar om honom, många bra men även många dåliga. Det är svårt att släppa det förflutna även om jag så gärna bara vill glömma allt hemskt som har hänt. Men usch, jag saknar honom och det vi hade.

I veckan ska jag förhoppningsvis åka till Tullstorp och hälsa på och härja lite :D Ska bli monsterkul, känns verkligen som att jag behöver göra något annat. Jag hoppas även på en kanondag med Vicci snart <3

Igår passade jag Isabelle & Julia som är mina underbart söta småsystrar. Isabelle sa en sjukt sötrolig grej när jag skulle lägga dem; "Sara, vi måste ha någon som passar oss för jag & Julia kan inte slå mamma eller pappas nummer ifall kossorna skulle rymma" Haha - ÅHWE! <3 Dem är ju helt underbara!

Wellwell, I'll be back.



S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0