Hit, och dit.

Jamenvisst, jag är fortfarande på Tullstorp och vi far omkring överallt hela tiden. Igår var vi i Flyinge och tränade häst, idag var vi först på väla och sen på djursjukhuset där vi hämtade Maistro som haft hosta.. Stackare. Men nu är han hemma :) Och sen, när vi kommit hem far vi iväg till Vinslöv för att träna en tjej som heter Line.
På väla blev det bannemej lite shopping, nya underkläder (MUMS!), en almanacka som är jättesöt, står tillochmed "Cute as hell" på framsidan ;D och ett par nya skor :D Wie :) Plus, en påse lösgodis på Tasty House som jag och Nina ska ha som färdkost imorn när vi ska till Halmstad för att besiktiga en häst :)

Så ja, det var denna dagen och vad som händer imorn. Ska för övrigt åka hem på fredageftermiddag.


Måste ju berätta om min helt sjuka natt, jag drömde jättekonstigt (som vanligt) men nu ännu värre.

Först drömde jag att min häst, Beauty TH, var i livet - helt sjuk känsla.

Sen drömde jag att jag var typ död (!?) Jag låg på en säng och det satt en massa människor i rummet och grät. Innanför mina ögonlock fanns en man som sa åt mig att öppna ögonen! Ochjag envisades att jag redan hade dem öppna men han tjatade att jag skulle öppna dem ännu mer. Och plötsligt, öppnades mina ögon och jag tog ett andetag som kändes som ett sånt man tar när man hållt andan jättejättelänge - jag levde igen.
Helt sjukt.

Usch, tidig morgon imorgon så jag ska snart bege mig till sängs.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0