Fresh.

Jag tänkte sova nu. MEN, måste skriva några rader först.
Börjar med att berätta hur sjukt jäkla kul vi hade på Björret igår! TAAAACK <3

Just nu är jag lite irreterad på det mesta, folk, saker, skit. Butbut.

Jag har pimpat håret lite, några svarta och några röda slingor, klippt mig ;b
I fredags var jag och Malin med mamma på City Gross och jag fick då en lysande idé att vi skulle slinga håret svart och rött! KANONIDÈ! ;D Wie! Vi köpte färg och väl hemma satte vi igång ^^ Och idag, eller ja, sen kväll, nästan natt, fick jag en snilleblixt till; "Malin, vi kan ju klippa oss!" Jaaaaaaaa ^^ Full fart.

Jag har bestämt mig för att skapa en Burn-Book och för er som inte vet vad det är, ni som inte sett "Mean Girls" , så är det en bok där man klistrar in folk som toppar bottenlistan och kommenterar med något klashigt. Jag ska göra en egen, fick "tips från coachen" att det var sjukt bra att avreagera sig på! Tack för det tipset Sofie! Ska bara hitta en rosa skrivbok och pimpa den men sen jäklar :D

Usch, det är så mycket man vill här i livet, så mycket som är så gott som klart som helt plötsligt bara går åt skogen. En del säger saker de verkligen inte menar, en del lovar saker de verkligen inte håller och andra bara sviker.

MEN, jag är evigt tacksam och väldigt glad att ha äkta vänner omkring mig som alltid ställer upp, som alltid finns och som aldrig försvinner. Tack, mina älskade vänner. Hoppas ni känner att ni får tillbaks minst lika mycket som ni ger <3

Jag har en ny idol! Lasse heter han. Han är tjock och har jättelitet huvud som får honom att se ännu tjockare ut. Hans mage är mjuk och bullig men han busar runt ändå. Han är galen och gullig, verkar ha en skön syn på livet - springer runt och busar, letar upp någon att titta på med en oskyldig blick och blir gosad. Han är tjock och grå men framförallt mjuk.
Lasse katt - du är min idol. <3


Nu ligger här två täcken och sju kuddar som bara väntar på mig... Så nu börjar det bli dags att kela med kuddarna.

Ha en trevlig natt allihop!





<3  ~  S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0