Kvällshicka

Nu när jag satt mig till ro för att skriva lite så fick jag plötsligt en väldigt aggressiv hicka. Någon som tänker på mig, väldigt mycket just nu för det var väl värst vad jag hickar! Men, det är ju kul att någon väljer att tänka på mig av alla människor på jorden.

Jag tänkte bjuda på lite smaskiga news ;)

Jag har fått ett nytt batteri till min söta  telefon :D Det var ju förtusanets sämre än Andra Avenyn, och då är det bannemej så nära skräp man kan komma! Man kunde ladda telefonen, prata i en timma typ, aktivt skicka sms i två timmar sen dog den, illa illa. MEN, jag bestämde mig för att göra ett försök att iallafall undersöka om man kunde köpa ett nytt batteri någonstans innan jag begva mig ut på jakt efter en ny telefon.
Jag skickade ett mejl till LG och förklarade situationen och hur mycket jag faktiskt tycker om min kära chockrosa vän. Dagen efter fick jag ett svar :)


"Hej Sara,


Det kan vara svårt att hitta ett nytt batteri till denna telefon ute I handeln, men utav en händelse råkar jag ha ett rosa batteri liggande som jag i detta undantag kan skicka till dig kostnadsfritt.


Maila din adress så postar jag det till dig.


Med vänlig hälsning


Jan Marttila

LG"

Made my day or what!? Precis, somfan! Tack så jävla riktigt mycket! Min älskade rosa sötnos är ju som ny :D <3

Men det var väl värst vad hickan är på G ikväll!

Imogron ska jag festa i Båstad med Malin, Jojjis och gänget - kommer bli schteeknice ^^  Förfest i Laholm, javisst.
Det blir Madison, Halloween-tema minsann. Tänka sig ;b
Jag och Malin har köpt stencoola strumpbyxor och klashigt glitter som vi ska ha på oss. Min nya fina klänning till det så blir det säkerligen great success! Hoppas på kanonkula imorgon! Förra helgens Björket är dock svårslaget men något i den stilen hade inte varit fel, en lyckad kväll, Tack.

Den 21 november bär det av till Göteborg minsann, NU E DE FEST! ;D Kommer mer om det längre fram i tiden ;b

På tal om jordnötter...

Horoskop är läskiga grejer! Häromdagen läste jag mitt Oktober-Horoskop och det sa att min turdag i Oktober månad var den 25e, och ser man på - WHAT A DAY. Ett fett lyckat Björket, en fett trevlig natt. Kanondag! Hela dagen och långt in på natten var bara så himla bra. Det var även då jag träffade min nya idol Lasse ;) <3

Verkar som att snön kommer snart <3
Det finns faktiskt en speciell krake som gärna får värma mig i höstrusket och den kommande vinterkylan... (A)

HappyHappyHappy - "Girls just wanna have fun"

Nattnatt,



Sara.


Kommentarer
Postat av: Sylle

Wie, Sara är aktiv på bloggen igen. Great succes!

2008-10-31 @ 11:08:35
URL: http://bendandsnap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0