:)

Solen skiner, snön ligger kvar vit och fin och kylan är lagom kall. En underbar dag. Sitter på jobbet och dricker kaffe nu och har det allmänt mysigt här med mina arbetskamrater ;) Ikväll kommer Janina och ska jobba - wieee :D:D I will hug you hard ;) <3

Hoppas att idag blir en bra dag inom försäljning, igår fick vi hemläxa. Skäms - Glöm - Le. När vi gick hem igåt skulle vi skämmas, när vi sov skulle glömma och när vi kom hit idag skulle vi le :) Inatt när jag sov drömde jag att Jacob var jättearg och ledsen.. Vi bråkade och sånt "/ Så ja, jag glömde helt bort gårdagens skamliga siffror.

När jag åkte hem igår så satt Emelia på tåget, hon hade varit i Stockholm den busen.

Ses.

Kommentarer
Postat av: Janina

JAG VILL KRAMA DIG MER! <3

2009-03-05 @ 10:55:36
URL: http://janinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0