Mätt

Igårkväll kollade jag och Malin på en skitläskig film tillsammans med en liter marängswiss toppad med smält choklad, vars en mini-twister plus varm oboy - mumsens! Filmen hette "De Bortglömda" Riktigt läskig, men faktiskt bra. Väldigt få skräckfilmer som faktiskt är bra men denna var en höjdare! Alla tummar upp för gårdagens kväll ;)

I morse körde jag hem Saga, hon var fast i Ebbarp så jag körde henne hem :) Nice to see you babe ;) <3 Sen bar det av till jobbet, full fart! Har gått väldigt bra första passet idag, hoppas på ett lika bra andra pass! Gårdagens tävling vann Sara, Grattis! :D Idag hade jag med mig en tub hamburgerdressing till jobbet eftersom att dem bara har ost och skinka att ha på mackorna här, urk. Men, nu är det andra bullar!

Nu har jag nyss ätit potatismos och falukorv och ska engagera mig i startmötet som börjar om typ en halv minut! Vi hörs ikväll! :)

Puss och Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0