<3 :)

Britney Spears spelas för fullt i högtalarna här på jobbet ;b Känns uppiggande som tusan! Haha.

Var ju på kalas igår med Kaspers tjocka släkt ;b Gick ju faktiskt bra, alla var härliga och trevliga människor minsann! Först åt vi tårta och fikade några gånger, gästerna kom i omgångar. Sen tyckte de att vi skulle äta mat så vi åkte iväg och åt - mysigt. Sen kom det en omgång gäster till och då blev det ju att vi fikade en gång till, haha, lagom proppad mage ju!
Tyvärr tog jag inga bilder på min outfit, haha. Men, jag hade en svart hög kjol, en rosa t-shirt under och en vit lång kofta över - vardagsfin med kalastouch ;)
Hoppas du är nöjd med din födelsedag baby <3

Lördagen blev också väldigt lyckad! Evelina hade ju 18årsfest, riktigt nice! Dans, tårta, lek och trevligt folk :) Larsson och jag hade dock lite krig med tårtan som slutade med att vi hade grädde i hela ansiktet, håret, upp i näsan och för min del även på hela vänsterarmen, hahaha ;b Lälcs sov hos mig, mys :) Riktigt kul att det fixade sig igen sweetnos, nu blir allt bra <3


Jag & Lälcs i lördags


Helgen som är påväg ser ut att bli kanon, lite ospikade planer men om det blir som jag tänkt hamnar jag på After-Work på Torsdag, B-hof på fredag, i Malmö på Lördag sen blir det väl förhoppningsvis att ta det lite lungt på Söndag.

Vi får väl se ;) As long as we have fun ^^

Blev ett nytt föl i lördagskväll, Cerika fölade, sto med fyra vita och bläs - gullig!

Går ju riktigt dåligt och segt idag, trodde att Brittan kunde vara till bättre hjälp ;)

Dags för rast nu iallafall, ses!

Kommentarer
Postat av: Lilcs

Tack kära du :) Det var mys att sova i det blåa huset med det rosa rummet haha ;D

2009-02-23 @ 23:44:07
URL: http://lforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0