Helg <3

Fredag,


Oya & Jag festade loss i Malmö! Riktigt nice. Bra ös, mycket dans, trevligt folk - lyckad kväll!


Hittade bara en bild på oss båda tillsammans, haha ;b



Lördag,

Sov i Malmö efter fredagens röj, kom hem till Perstorp igen vid fyra och då var det duschen dirr som gällde! Släktkalas för Lina som fyllde 15 stod på schemat! ;) Duscha, fixa, iväg. God mat - Tacos ;) Sen dessert och godis på det - jumjum! ^^


Desserten - Chokladpudding, Grädde, Hallon & Riven choklad - MUMS!



Kvällens outfit,



Söndag,

Vaknade vid åtta, svinpigg! Haha, fattar ni? Svin - pigg? Hahaha, Pig är ju svin/gris på engelska! Hahahahahaha! ;) Men, jättepigg iallafall. Tänkte att jag måste sova mer eftersom att det inte blev många timmar förra natten så jag lyckades somna om :) Blev väckt vid tio av att Henke ringde, snackade ett tag, lägger på och jag hoppas kunna somna om igen. En minut senare ringer han igen. Snackar lite, lägger på. Jag hoppas än en gång på att kunna somna om. En kort stund senare ringer Jacob.. Snackade ett tag, lägger på, SEN lyckades jag somna om :) Gick upp vid två. Vid halv fyra åkte jag till Malin för att sedan bege oss till EllyBelly <3 Vi tjockade oss med godis, choklad, läsk, chips & dippa ;) Och till det kollade vi på film, sen åt vi pommes ;) Haha, tjockisar - oh yes! Skitkul att träffa er, love you <3

När jag kom hem körde jag och hämtade Kasper som har somnat nu.. Lönt att komma hit och lägga sig och sova.. Nej. Menmen. Får väl hoppas att han är mer social imorgon!

Klockan är över tolv och det har blivit den 16de Februari. Sylvias födelsedag! GRATTIS älskade & saknade tjockis! Alla dina tre MeanGirls hälsar och grattar! Hoppas du får en fantastisk dag! Vi gissar på att du kommer fira med tjockmat ;) Vi älskar dig gumman! Can't wait to see you <3



Love <3


Kommentarer
Postat av: Sylle

hej Bumb!

tack sa mycket for grattishalsningarna fran hela mean girls ganget! Saknar er. men kul att se att ni har det br aoch att ni har filmkvall o sant. URGH! jag vill ocksa kranga. Jag kranger inte langre har bumb. Pa surfcanp e man nyttig och sa surfar man varje dag. For tillfallet hangde jag med en trip med bussen upp till byron, for att hamta en ny grupp imorrn och sen tillbaka till surfcamp. KOmmer vara dar i typ 2 veckor till tror jag. Sa vet inte om jag kommer kunna skriva innan det. Kul att det haller i sig med Kasper!!! Halsa han fran mig,och du kan ju saga att det typ inte ar okej att ni e tsm nar jag inte har godkant han, men detta far val bli ett undantagsfall for jag e har nu. Men, i vilket fall som helst. SAKNAR DIG! Jag hade varldens basta fodelsedag bumb. Firades pa surfcamp. ALLA sjong for mig , alla kunder, alla surfinstruktorer som e superheta och vi e skitbra kompisar med dom, och alla andra helpers ocksa (alltsa dom som jobbar dar) Sen hade dom bakat tarta o sant. Jag har nog aldrig haft sa manga som sjunger for mig innan. typ 100 pers ju . Harlig kansla. nu e jag 20 :) men vi ska fira det i sommar ocksa va!!?? med din 19ars dag saklart! jaja, vet inte vad jag mer ska beratta. Surfingen gar bra. vadret e sjukt nice. Manniskorna e underbara. Saknar dock alla er dar hemma. Jattemycket! kommer hem om typ 3 och en halv manad. tack care. Love you!

2009-02-20 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0