Godkväll


Dagen har gått väldigt fort! Klockan blev ju 21 jättesnabbt idag! Men, blir väl så när man har roligt! Vi är ett härligt gäng och har skoj! Och det är faktiskt en väldigt viktig faktor på en arbetsplats tycker jag, att man har kul och att man trivs med sina kollegor! :D


Ringde en himla skojig kille idag! Haha, egentligen ville jag snacka med hans pappa för att kunna sälja ett avtal till honom men NEJ, han var inte hemma så han pratade på istället! Alla världens konstiga frågor och påståenden! Hahaha, jag pratar tydligen "gulligt" enligt denna kille som är Göteborgare - haha! Själv tycker jag att Göteborgska är Sveriges finaste dialekt - lätt! Så att få sådana ord från en Göteborgare var inte så illa ;) Han tjatade i typ tre minuter om att få min msn men han fick nöja sig med Bilddagboken. Haha, så visst han gick antagligen in och kollade för sen när jag loggade in, då har han skrivit till mig? Hahaha, vad tusan ska jag säga? Jäkla kille. Hahaha, han var ju trevlig iallafall!

När jag kom hem så hoppade jag rakt in i duschen, sen åt jag lite och nu har jag suttit vid datorn en stund!

Kom på att jag missade att berätta om något stort som hände i Fredags! På kvällen skulle jag lämna Malin på stationen för att hon skulle åka till sin kille. Det var svintjock dimma ute, man såg verkligen ingenting! Två meter framför bilen, sen var det bara tjock med äcklig dimma. TUR att Kasper var med, inte en chans att jag hade kört ensam! Jag är ju livrädd för dimma! Men iallafall, to the big thing - vi körde hem till pappa innan vi körde hem eftersom att Citat skulle föla och precis när vi kom fölade hon! Fölet var precis ute när vi kom men pappa var tvungen att springa in så jag fick rycka in i stallet! När jag öppnade boxdörren så slänger fölet ut frambenen och efter några försök att resa sig upp så låg han ute i stallgången! Och, där kan han ju inte ligga! Och utan att tänka på vilka kläder och skor jag hade på mig började jag att kämpa med att få in honom i boxen igen. Så nu måste min vinterjacka verkligen tvättas! Men, den stora händelsen är att vi har fått säsongens första föl :) Ett hingstföl, jättefin! :) Kommer 12 till under vårens gång :)

Att jag missade att berätta detta igår? Usch ja, var väl trött som bara den. Men, nu ska jag sova för nu känner jag att jag verkligen är jättetrött och hur det börjar snurra när jag gör hastiga rörelser så det är väl bäst att joppa i säng!

Sov gott snyggingar ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0