"Surfittor i andra änden"

Hallå ja,

Sitter på jobbet och snackar med en massa surfittor. En del klickar, en del ber en dra åt helvete. Andra skäller ut en efter noter. Men, tack och lov finns en en del, väldigt få, men iallafall några som är en smula trevliga. En del nappar på vad jag har att säga och andra vill bara snacka en massa skit. Hahaha, trevligt, men onödigt. Dock är det ju alltid kul att snacka lite annat än el imellanåt! Däremot så förstår jag inte mig på de som blir arga när man ringer på kvällen, dem är ju för fan inte hemma på dagen! Och dem som svara och sen säger "jag har inte tid" eller "jag är påväg till bussen" , VAD I HELVETE SVARAR MAN DÅ FÖR!? Nej, jag blir så arg.

Men, annars är det ganska kul med dedthär jobbet. Det bästa med detta jobbet är att Janina jobbar här så jag träffar henne oftare nu :) Wieeee :D Love it <3

Just nu kommer jag bara till en massa telefonsvarare. Segt. Men, idag gjorde jag min första inspelning på Engelska! ;) Man gör en inspelning som är en typ av Orderbekräftelse/Avtal för att kunden ska slippa krångla med en massa papper. Men iallafall, svinnöjd är jag ;D

Ikväll har vi tävling, den som säljer mest, dock minst fem avtal, vinner ett presentkort på Hemmakväll - 60 spänn ;)

Igår när jag kom hem och hade duschat och ätit så fixade jag allt med sommarjobbet, har skickat in ansökan och sånt, skönt att ha det gjort! Sen bäddade jag ner mig i sängen och kollade på "Förtrollad" , så himla gullig film!

I morse kollade jag runt efter lite andra jobb, hittade ett par som jag slängde iväg en ansökan till så vi får väl se vad som händer. Bloggen funkade inte i morse, gick inte att logga in? Menmen, det funkar ju nu iallafall! :) 

Jag har dock en speciell människa i tankarna hela tiden. Jobbigt är det faktiskt. Get out.

Ska engagera mig lite i jobbet nu! Vi hörs babes and boys ;)


Vi firar denna Onsdag med en bild på mig ;) ENJOY! ;)



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0