Duracell - Lille Skutt - Mumin

Hallå ja!

Onsdag idag minsann. Har jobbat "som vanligt" ;b Skojskoj! Tråkigt att Felix har slutat bara men jag har "hans" dator nu och har lagt en bild på honom som bakgrund så han är ju kvar ;) Så varje gång man håller på att lacka sönder på en surfitta i telefonen är det bara att klicka ner, så är ju han där med en nice solbränna i badbyxor ;) Hahahhaha, alltid uppmuntrande!

Efter lunchen idag, när vi skulle börja andra passet, kom Janina som skulle jobba idag :) WIE! LÄNGESEN! Gud vad roligt det var att se dig baby <3 Och vi ses ju snart igen ;) :)

Jag har fått lite olika smeknamn på jobbet, eftersom att det finns en Sara till som jobbar där så går det ju inte att kalla oss båda för "Sara". Fram till igår hette jag "Sara 2"´då chefen döpte om mig till "Duracell" med förklaringen "Ja, titta på hennes säljarsiffror och hur hon skuttar fram till tavlan efter varje sälj" Jag förknippades alltså med en kaninjävel! Haha! Inte nog med det. Jag sålde inte så bra på första passet igår så på andra passet hade han ändrat till "Lille Skutt" Alltså ännu en kaninjävel. Haha, vadfals?! Idag när jag kom till jobbet tyckte han inte att "Lille Skutt" var bra nog längre. Då frågade han om jag inte hade något roligt mellannamn men eftersom att jag heter "My Alexandra" i mellannamn så var det väl inte så kul. My kopplades såklart till "Lilla My" från Mumintrollen. Då sa jag att min mormor är Finsk och - sådär ja! "Mumin" it is. Haha, så hela dagen idag har jag hetat "Mumin". Hahahahahaha ;)



 
Duracell                    -                    Lille Skutt                 -                    Mumin


För övrigt, lite hängig idag.. Jag trodde att jag skulle slippa bli sjuk, influensan har legat och lurat hela veckan! Mådde riktigt illa i söndags, måndags och halva dagen igår.. När det släppte efter halva dagen igår trodde jag att det var borta och att jag skulle slippa att må illa och känna mig halvsjuk. Men, i morse vaknade jag med en påträngande huvudvärk, blev lite bättre efter frukost men sen slog det tillbaka. Så idag har jag böjat misstänka att jag kommer bli sjuk. Jag vet inte vilket som är värst egentligen? Att gå runt och följa den "normala" vardagen halvsjuk eftersom att jag inte stannar hemma för att jag mår lite illa eller har lite huvudvärk, tråkigt att bara vara hemma. Så jag går till jobbet med hopp om att må bättre under dagens gång. Men så var inte fallet idag. Det blev ju bara värre och värre. Men iallafall, jag vet inte vilker som i själva verket är värst, att vara halvsjuk och följa vardagen, eller att vara sjuk. Jag menar, det är ju bara störigt att vara "halvsjuk men det är väl antagligen inte så kul att ligga och kräka och må skit. Men, det jag vill ha fram är att det är drygt att vara halvsjuk. Att bara gå att vänta på att det antingen ska gå över eller på att det ska bryta ut.. Drygt!

Jag fattar inte heller hur jag kan drömma så jäkla sjukt som jag gör. Jag fattar mig inte heller på människor som på något sjukt och konstigt sätt vet en massa saker. Och det jag verkligen inte fattar är hur en människa kan snacka så mycket skit. Att man bara kan snacka så mycket skit utan att ens ha dåligt samvete för det!?
Nej, jag är helt lost.

Nu ska jag iallafall sova innan min huvudverk tar kål på mig.

Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Janina

Det var kuuuul att träffa dig med!!! BABY! Vi ses till helgen, antingen lördag eller söndag ;) <<3

2009-02-05 @ 09:05:09
URL: http://janinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0