Ännu en kanonhelg.

Hallojsan!

I fredags blev det Väla som planerat! Blev en hel del smaskiga nykomlingar i min garderob :) Förutom dessa sjukt snygga skor som jag är överkär i blev det en tunika, en kort jacka, en kofta, en tröja, nya leggins och ett super-nagelkit! Svinnöjd! Man bara "filar" i tre steg sen är naglarna skitfina! Magiskt ;)

Sen hämtade vi Kasper när vi körde hem! :D <3 Blev en mysig fredagkväll, uppskattat <3

Sen blev det Lördag, Kasper åkte ganska tidigt för han skulle fixa en massa innan han skulle iväg senare och jag skulle ta tåget 14,42 mot Helsingborg. Och ja Adam, tågen mot HBG går 42, det som går ,14 går på andra hållet ;) Hahaha, tur ni har mig ju! ;D Iväg iallafall. Adam, Ralle & Jag. Först till Danmark och handlade en del, sen några turer på det och senare fortsatte festen hos Adam hemma i Perstorp då det kom lite mer människor :) Bson och Ola minsann! Myyyyyyycket trevligt! Kortspel, snack och teletubbidans. Hahahaha! Dessutom så hamnade Adam i rosa tjejkläder ;) Javisst! Rosa kort kjol, rosa BH och ettt rosa linne - HETT! ;D Hahahaha, ingen dålig syn! ^^
Janina körde mig hem sen på natten - Tack Baby, du är för söt som ger dig ut och kör när det är värsta snöovädret ute! Men som sagt - Tack! <3 Du måste vara gjord av guld! Inte bara för att du körde mig hem, finns många anledningar! Gull(d)unge <3 På natten sen fick jag ett mycket märkligt och panikartat telefonsamtal. För att sammanfatta - "Sara, LOVA ATT DU INTE KÖR NÅGONSTANS INATT! DET ÄR SKITHALT! LOVA!" Eftersom att jag för det första var väldigt för mycket onykter för att ens nästan vara kapabel att köra bil och för det andra höll jag på att somna så nej, jag lovade. Men, gulligt tänkt, förstår bara inte varför fortfarande. J, du vet hur det ligger till.

Sen blev det iallafall Söndag och jag har jobbat hela dagen, första passet med Janina , wiee <3 Piggar alltid upp med en snygging brevid ;) Ses på Tisdag igen! :D Idag har jag även gått över till Deltid för att inte jobba på Söndagar, främst för Kaspers skull, för att jag vill kunna umgås med honom då <3 Sen kommer jag bara jobba andra passet på Onsdagar för att Elin & Jag alltid åker till pappa på förmiddagen, sen till Ugglebadet på Onsdagar. Så jag börjar inte förens 16,55 framöver. Det sköna med Deltid är att man kan välja fritt när man vill jobba, bara man jobbar minst tre pass i veckan.

Tänkte lägga upp en del bilder för att förklara helgen lite bättre :)


Mina nya skor; rosa pumps från DinSko 299,-


Ralle & Adam på båten :)


Adam i Kjol & BH - behöver jag säga något mer? Hahahaha ;D


Tack för en kanonhelg alla inblandade! Ajlöwjo <3

Nu är det läggdags som bara den! Sleep tight gott folk! Puss & Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Janina

DU, min unga dam, är en GULDKLIMP, MIN guldklimp! Som sagt, bara för att det är du, skulle jag kunna ge mig ut i vilken storm som helst, bara jag visste att du säkert kom hem. Jag älskar dig. <3

2009-02-10 @ 08:45:51
URL: http://janinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0