Uppdatering!

Hejsan gott folk!

Nu var det bannemej längesen jag skrev - shame on me.

Tänkte iallafall uppdatera er lite och informera er om att jag faktiskt lever fortfarande.


Sist jag skrev var i Onsdags..
Sen dess har jag avklarat min provanställning som nu lett till Fastjobb, det gillas.

I Torsdags var Mamma & jag och shoppade innan jag skulle jobba, jag mådde lite halvbra, var monstertrött och inte alls på något bra shoppinghumör! Men, min söta Mamma köpte denna underbara morgonrocken till mig! Tokskön och helt fantastiskt mjuk! Dessutom har den ju världens hetaste färg! ;)




Min nya mysfavorit ;)




I fredags var jag på Bahnhof och skakade ass, Singstar och för-röj hos Tulle innan :) Träffade trevliga människor som jag inte sett på länge. Blandannat Larry och Saga - NICE! Finns ju många fler men skulle ju ta evigheter att rabbla upp. Trevligt var det iallafall! Spenderade natten och större delen av Lördagen med Kasper <3 Mys. Varje sekund med dig är uppskattad och unikt värdefull <3


Senare på Lördagskvällen bar det av till Kristianstad, ut till Tollarp där Erika & Daniel bor just nu. Inte så länge till eftersom att dem flyttar till Höör om en månad! Iallafall, förfest där innan det bar av mot Tingvalla i Tomelilla! En upplevelse, absolut! En massa folk från landet såg det ut som, men även annat folk. Joddla med Siv spelade minsann, haha, alltid röj ^^ Hade aldrig varit på Tingvalla förut men någon gång ska ju vara den första! Skulle kunna jämföra det med Ekebo, fast Tingvalla var bättre! Fanns inte så många uppstoppade fjortisbrudar där och det var inte särskilt mycket bråk heller! Så ja, en bättre version av Ekebo så att säga ;b

På hemvägen, eller ja, hem och hem. Tillbaka till Tollarp, var det tidvis snöstorm! Seriöst! Man såg ju för tusan INGENTING i mellanåt. Men, hem kom vi iallafall! Blev tillochmed Kladdkaka till nattamat! Erikas kladdkaka - mums! <3 Sov på en madrass på golvet, gick bra som tusan!

Söndagmorgonen började med att Daniel körde och handlade frullefrallor som jag glatt åt med lite Hamburgerdressing på, svingott! Efter frukost och vanliga morgonsysslor bar det av till tågstationen så att jag kunde ta tåget till Hässleholm för att börja jobba 11,55. Det var då jag gjorde min sista dag som provanställd :) Jobbade till 21,00, var hemma vid tio, kollade på film med mamma sen hopp i säng :)

Måndag idag, har jobbat hela dagen eftersom att jag nu jobbar heltid vilket jag trivs kanonbra med änsålänge! Telefonförsäljning är faktiskt roligare än jag någonsin kunnat tro! Man samtalar med så hilma många olika människor som säger de mest konstiga saker jag hört! Haha, så änsålänge trivs jag jättebra! Hoppas att trivselnivån stannar på topp :D

Vad gäller Kärleken så har jag ju Kasper som är kanon. Toppen på alla vis. Hoppas att även det stannar på toppnivå! <3

Nu är klockan iallafall mycket, jag tänkte sova så att jag kommer upp i tid imorn så jag kan springa, duscha och sånt innan jobbet!

Ha det kanon gott folk!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Din Janina

Kul att du trivs emd ditt nya jobb Baby! :)

Tur att jag gav dig ideén ;) haha.. Jag ska jobba imorn, så då ses vi! :D PUSS <3

2009-02-03 @ 19:22:52
URL: http://janinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0