Boll

Innan jag skriver något annat måste jag bara skriva:

SYLVIA ÄR BÄST! <3


Så,

Just nu sitter jag i min säng och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll på Evelinas 18års-fest. Klänning funkar ju alltid, men vilken!? Råkar ju äga mer än en.. Annars är ju jeans också en ganska bra idé. Men, vad ska man ha till den då? Nej, som ni ser.. Allvarliga problem. Haha.



Däremot så har jag kanske löst vad jag ska ha på mig på söndag när jag ska hem till Kasper och träffa hela hans släkt.. Kasper fyller år så hela tjocka släkten kommer ju! Hjälp. Måste ju göra ett bra intryck så jag måste ju se anständig ut. Funderade först på polotröja men så blev det inte tillräckligt bra när det kom till vad jag skulle ha till.. Jag vill ju inte vara too dressed up så att säga, men ändå fin. Så, till slut hittade jag en "vardagsfin-med-kalastouch-outfit" Hahaha. Hur en sådan outfit ser ut får ni se på söndag ;) Känns väldigt skönt att ha det fixat iallafall, hoppas jag inte ångrar mig bara!

Klockan är fyra och vi ska vara hos Evelina om tre timmar.. Jag vet inte vad jag ska ha på mig eller vad jag ska göra med håret.. Shit.

Tulle sov här i torsdags, blev inget Donkis då det össnöade och låg typ fem centimeter snö på vägen när vi kom hem.. Så vi gjorde Toast istället. Mums. Sen gick vi upp på mitt rum för att "vila magen" lite innan vi skulle poppa popcorn och kolla på film. Nejnejnej, då äter vi godis. Sen gör vi popcorn. Efter en stund kom vi på att vi var törstiga, då gick vi ner och hämtade glass och cola. Haha, alltså; det vi gjorde var att äta ;)

Vi kollade på SATC-filmen, fixade hennes naglar med mitt super-kit och sen när klockan blev typ halv fyra på morgonen började vi städa min översta nattduksbordslåda - väldigt spännande! Hittade en massa kul! Gulliga minnen, skräp, fiffiga saker och några solglasögon ^^


TulleBulleBoll fin i mina solglasögon ;)


Igårkväll blev det chill med syster, glass, film och cola. Vi kollade på Djungel George, haha, en gammal favorit ;) Svinrolig film! Vi har inte sett den sen vi var små och när vi satte igång den igår kom vi på att han är ju minsann ganska snygg i denhär filmen! Vilken kropp! JUMMY! ;D Malin typ dreglade ner min säng..  Vår brorson Viktor kom igår, knappt söt ju! Så himla gullig är den ungen alltså! Han sov här och nu är han, mamma och Malin och kollar på innebandy!

 
Djungel George ;)


Viktor gullunge, blivande Djungel George! Hahaha, lika vild iallafalll!


Jag tänkte iallafall fixa mina naglar nu och sen fixa fram en outfit,

Take Care gott folk! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0