Sleeping Beauty

Kasper hetnosen har ganska nyss åkt hem..
Även om han somnade ganska dirr igår så blev det bra :) Jag kunde omöjligt somna så vid två gick jag ner och duschade för att få upp värmen i mina fötter. Sen la jag mig ner igen.. Kasper låg mitt i sängen så jag fick ligga jättenära kanten. Efter en stund kom jag på att jag kunde lägga min innerst istället, om han ändå skulle ligga i mitten så kunde det ju kvitta. När jag skulle "ta mig till andra sidan", DÅ vaknar han, haha ;) "Oj, jag somnade nog innan"  Vaaa? Du skojar.. haha. "Ja, det var tre timmar sen". "Oj". Haha.


Han är ju ganska gullig när han sover ;b


Nu är han hemma iallafall men vi ses snart igen :D


Ska jobba sen idag, wie :) Hoppas bara att det konstiga magontet jag har försvinner :S Det är inget vanligt magont utan det typ sticker till :S Äsch, vi får väl hoppas att det går över :)

Blir en ganska full vecka. Idag ska jag ju iochförsig bara jobba, men imorgon ska jag jobba hela dagen, när jag slutat ska jag till Farmor som har kalas. På Onsdag ska jag vara med Kasper :) På torsdag ska jag jobba hela dan, sen ha sleepover med Tulle :) På Fredag är det Party like a Rockstar med JaninaBaby :) På Lördag  ska jag på 18årsfest :)  Söndagen är ännu oplanerad, men den bokas nog upp snart ;b Haha.

Ännu ett Grattis till Sylviafettot som fyller 20 år idag :) <3

Nu ska jag hitta något vettigt att göra, dammsuga mitt rum tillexempelt.

Ses, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0