Sunshine

Ledsen att det inte blev ett inlägg
i Onsdagskväll som jag sa, men det har hänt en del som är anledningen till det hela. Vad har jag varken ork eller lust att berätta för er nu, men You'll find out, förr eller senare. Jag är bara inte redo att offentliggöra det ännu..

Har varit i Båstad och hälsat på lite, blev en del film :) Och McDonalds - wie :) Danne var söt med haklapp och ballong, haha! Det är verkligen ett världsgulligt gäng människor de fått ihop där, tack till alla er som gjorde gårdagen lite bättre <3

Var hos pappa innan idag, riktigt fint väder! Skönt att se att solen kikar fram, passade på att fota fölen och kalvarna,


Cerikas bebis :)



Ellas bebis :)



Citat med sin bebis :) Helt vilda i hagen så svårt att få en bättre bild än såhär!



Cenita med sin bebis :)



En av kalvarna, jättemjuk! :)


Sådär ja nog med djurbilder! ;)

Ikväll blir det förmodligen Bhof om det fixar sig med skjuts hem det vill säga. Hoppas det, hade varit riktigt svinkul! :D

Hoppas att alla får en kanonkväll, jag ska iallafall göra mitt bästa! <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0