Sjukdags? USCH NEJ!

Mår inte alls bra denna torsdag.. Yr, ont i magen, illamående, huvudvärk - ingen vidare kombination som piggar upp.
Men, imorn bär det av till Väla , hoppas att lite shopping piggar upp :) Sen ska jag träffa Kasper och det ska bli jättekul. saknar honom mycket "/ Och imorgon ses vi snygging ;) <3

Så, jag hoppas helt enkelt att jag mår bättre imorn så att dagen blir lika bra som den låter :)
Jag har faktiskt lite andra planer i mitt liv med, jag ska umgås mycket mer med Ellen, Malin & Janina. Jag saknar er något så fruktansvårt mycket! Girls, let's get together <3


Janina & Ellen


Malin & Jag


Ellen & Jag

MeanGirls-ligan - Sylvia, Malin, Ellen & Jag
Sylvia, vi saknar dig <3


Sen planerar jag att börja plugga till hösten. Reseledarutbildning, antingen i Båstad eller i Kalmar. Blir det Båstad kommer jag kankse bo med Malin & Jojjis - WIEEE! Plus att Kasper kommer bo där så jag kommer ju kunna träffa honom jätteofta! :)

Men, nu känns det som att jag måste lägga mig ner så att jag inte svimmar eller nåt. Vi hörs snart igen! Kanske imorn, vem vet ;)

Puss på er iallafall, akta så att ni inte blir smittade bara! Jag varnar er - svindrygt att vara halvsjuk.

Kasper <3

Kommentarer
Postat av: Din Janina

Åååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Det tycker jag meeeed !! :) <33 Let's get togehter!

2009-02-06 @ 12:49:48
URL: http://janinee.blogg.se/
Postat av: Din Janina

Åååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Det tycker jag meeeed !! :) <33 Let's get togehter!

2009-02-06 @ 12:50:13
URL: http://janinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0