19 Februari , Jims B-day <3

Sitter på jobbet, just nu svinlånga väntetider på att få samtal.. Snittet ligger på 5 minuter, systemet krånglar... Menmen! Det snöar ju ute iallafall, skitmycket! Stora, fluffiga och mysiga snöflingor som trillar ner från himeln utanför fönstret :)

Igår var jag med Kasper hela dagen, han kom i tisdags sen igår var vi på bio i Hässleholm :) Såg Bedtime stories - söt film :) Kanske inte den bästa jag sett men den var väldigt söt.

Vi har fått ett till föl, vårt unga sto Cenita har fölat, blev ett sto efter Hohenstaufen som troligtvis kommer bli skimmel. Jasmine heter hon, väldigt söt! Just nu brun, men troligtvis skimmel i framtiden eftersom att Cenita är skimmel och Hohenstaufen har skimmel i släkten. Men, skimmlar är ju fint - om man gillar det!

Idag är det Jims födelsedag! GRATTIS handsome <3 17 år - wohoooo! Haha ;b





Har slängt ihop en låtlista som jag tänkte bränna ner på skiva snart, kommer bli kanon. Bland det roligaste med att köra bil är ju att sitta och sjunga skithögt till en bra låt och då krävs ju en skiva som är riktigt bra ;) Jag får dock varna mötande bilar och övriga trafikanter för att det kan se kul ut när jag sitter där bakom ratten och härjar ;D

När jag slutar idag ska jag leka med Tulle :D Vi ska först åka till McDonalds och sen sleepovra,haha, blev ett konstigt ord, men ni fattar ju vad jag menar ;) Kommer bli kanonkul ^^

Idag hade chefen köpt vanligt kaffe så att vi slipper det jäkla snabbkaffet, det är skitäckligt. Så innan idag har jag inte druckit kaffe på jobbet, men idag så var det ju tillochmed Zoegas vanliga bryggkaffe, mums :)

De här långa väntetiderna är ju värdelösa och när man väl kommer fram så är människan man vill prata med inte hemma, de har bundna avtal eller så kommer man till en telefonsvararjävel. Great. Lyckades dock sälja till en man innan som var bunden men som jag ändå lyckades övertala trots att han kommer att få betal straffavgift och grejer, det var nice! Slog samtidigt rekord i samtalstid, 57 minuter - haha ;)

Tur att jag har  min söta blogg som sysslesätter mig :) Sms är också ett vinnande tidsfördriv ;)

Men, nu ska jag hämta en ny kopp kaffe, hoppas ni alla har en kanondag nu när det är Jims födelsedag och allt!

Puss & Kram till alla sötnosar där ute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0