Crazy

Startmötet på jobbet blev lite annorlunda idag, chefen visade ett klipp på YouTube som handlade om försäljning. Det var lite hårdare bud, haha, men se och lär menade han ;) Flytet höll i sig iallafall, blev ett lika bra andra pass som första - great.


~


Jag fattar ingenting,
Jacob hör fortafarnde av sig, senast idag, Jag vet inte vad jag ska tro. Jag vet inte vad jag vill tro. För jag vet ju ännu mindre vad han tror. Han vet hur det är, han vet precis hur det ligger till, precis vad som hänt och precis hur situationen ser ut. Time will tell så att säga.

Jag är jätteorolig över bränderna i Australien, min älskade Sylvia är ju där. Bränderna bryter ut hur-och varsomhelst, helt oberäkneliga. Hoppas verkligen att hon håller sig nära havet! Jag vet inte vad jag skulle göra om jag fick dåliga nyheter. Nej  fy, vi tänker positivt! Hon ska ju bli proffs på att surfa så hon lär ju vara i havet för det mesta och där brinner det minsann inte ;) Hoppas verkligen att hon är okej - Jag Älskar Dig Sylvia Csobod <3

Gammal bild, haha, midsommar 2007.
Säl <3 Bumbi forever, always and ever.





Jag är jävligt trött på "tomma löften". Det sägs en sak men görs en annan. "Jag lovar" verkar ha förlorat sin mäktiga innebörd, åtminstonde för vissa. Utan att tänka på konsekvenserna bryts löftena, ett efter ett. Någon blir sviken och sårad
av bekräftelsen att ett löfte brutits. Ett löfte är ett löfte, man lovar något. Det betyder något, ett löfte ska hållas och genomföras helhjärtat. Halva insatser leder till svek och att löftet bryts. Och då kan man lika gärna ge fan i att lova. För det förstör mer än det gör nytta. Fy fan.

Mitt rum måste städas, svinstökigt. Det har dock varit värre men så illa hoppas jag verkligen inte att det blir igen! Får väl ta tag i det imorgon. Usch.


Har fått dille på Lil' Rains låt "Adore You" igen. Var ett tag sen jag lyssnade på den förutom när den kommit upp i listan på Mp3n. Men nu är det faktiskt den enda låten som spelas i den. Och det finns bara en person jag tänker på när jag hör den. Tråkigt nog. Det är en ruskigt bra låt som väcker många minnen. Hoppas personen i fråga tar åt sig för du är värd varje sekund av alla minuters tankar som hamnar på dig. Kul att du ringde mig igår, det värmde att höra dig säga att du mår bra. Take Care <3

Lyssna på den vet ja, kanonlåt. Den betyder mycket för mig iallafall <3
http://www.youtube.com/watch?v=a6xZ19Q2iaY


Morgondagens kvällsplaner har dock ändrats
, minns inte om jag berättat att det var tänkt att jag skulle på släktkalas imorgon? Men, så blir det inte iallafall, det blir fest i Malmö med Oya från jobbet ;) Se upp Malmö säger jag bara! Sara & Oya på partytour ;) Haha, kan ju bara bli kanon! ;D Hoppas på en toppenkväll, ser lovande ut iallafall, trots att det är Fredagen den trettonde imorgon. Jag tror på sånt skrock och har alltid tyckt att detta var en läskig dag. MEN, vi får hoppas att det blir en rolig fredagen-den-trettonde imorgon!



Ska inte jobba imorgon iallafall så det blir till att sova länge, upp, duscha, käka, chilla och sen iväg vid fem. Ska inte jobba förens måndagkväll som det ser ut nu. Sen ledig hela onsdag. Blir ingen lång arbetsvecka!

Ska iallafall kolla på lite tv nu för att sen försöka somna någongång. Har så himla mycket i huvuder nu så det känns som en omöjlig cup idag. Butbut, we'll see.

Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0