Gratulerar,

Två stora Grattis i kvällens inlägg.
~ Pontus fyller 20 år - GRATTIS!
~ Sverige vann matchen mot Spanien - GRATTIS!

Pontus får handla på systemet när Sverige så vackert spelade sig vidare i Handbolls-VM :)

Sitter just nu och pendlar mellan Idrottsgalan på SVT1 och Smekmånaden som sänds på TV4. Björn Gustavsson var ju urgullig som baby ;) Hahahaha ^^ Fler som såg honom i sin urgulliga babykaraktär? ;b

Intervjun idag gick bra tyckte jag men vet ingenting förens han ringer vilket han kommer att göra någongång innan söndag. Att vara telefonförsäljare är väl inget toppjobb direkt men absolut bättre än inget.
Menmen, det blev shopping idag iallafall ;D Hade ju nästan en timme på mig i Hässleholm. Hann med en hel del minsann!
Förutom det underbart rosa nagellacket på bilden så blev det en stickad kofta i lite seglarstuk, en kort kofta, även den i lite seglarstuk, ett par jeans, jäkla snygga faktiskt och en klänning.
Himla märkligt att jag aldrig kan shoppa utan att köpa minst en klänning, eller ett par skor. Blev dock inga skor idag, nöjde mig med en klänning och mina andra nya garderobsskönheter.




Nagellacket "All eyes on me" från H&M 39:50


~


Tog tåget 15,22 från Hässleholm, tänkte att jag skulle hinna med bussen 15,45 men så var tåget försenat. Eftersom att nästa buss inte gick förens en halvtimme senare så hann jag med att sola en snabbis på Relax. När jag hoppade på bussen sen så satt Malin där :D Wiee, hon har praktik nu i tre veckor vilket innebär att hon kommer att bo hemma i tre veckor! Väldigt kul <3

Hoppas lite att prata med Kasper sen. Han är verkligen någon att längta efter <3

Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sylle

Braaa BUMB!!! HAr du ett jobb nu???? Im soo proud. Mar du bra o sant? Grattis till killen btw. hoppas han e snall mot dig. Blir lite langt for mig att komma o sla han annars :) hahaha. PUSSSS

2009-01-23 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0