KÖRKORT!



Hej gott folk!

Hinner skriva en snabbis nu, har nyss kommit hem från Båstad.
Körde dit igår eftersom att JAG FICK MITT KÖRKORT igår :D:D
FETT GÖTT ELLER VAD!? Precis, SOM FAN.

Träffade alla sötnosar där, kollade på Innebandy, tyvärr så förlorade Båstad med 8-7, menmen. Fick ju träffa världens sötaste Kasper iallafall <3 som jag saknat monstermycket!
Och Malin, min sjukt saknade syster! Hon är så söt <3

Fick låna pappas bil så att jag kunde köra till Båstad istället för att ta tåg och sånt, tack pappsen. Ska snart köra vidare, ska lämna Jojjis i sitt hem och lämna Malin på stationen så att hon kan åka till sin kille :)

Hinner inte mer nu, men ville bara berätta att JAG HAR KÖRKORT! ^^ ;D

Kärlek till folket.

Kommentarer
Postat av: SYLLE

ASSA BUUUMB!!! nu skaffar du dig ett jobb, eller aker nanstans, innan du blir helt insoad i den dar Kasper 92an ;) HAHAH, Grattis som fan till korkortet. Du e gryyym. Da blir det du som kor till stranden i sommar :) hahaa. PUSSSS Saknar dig.

2009-01-18 @ 02:56:32
Postat av: Göran Pantzar

Hej!



Grattis till körkortet!!!! Ta det nu lungt, vill inte läsa några hemsak rubriker i HD.



Hälsa alla!

Göran

2009-01-19 @ 16:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0