Min stjärna på natthimmeln <3

Klockan är mitt i natten men inte sover jag för det. Nej, för jag pratar med min alldeles underbara och jättafina snäcka Vicci. Hon är toppen, vi båda går igenom tuffa saker. Vi stöttar varann och pratar ut. Eller, hon stöttar mig iallafall men jag hpppas att hon känner samma stöd från min sida. För det behöver hon. Efter vad hon varit med om behöver hon allt stöd hon kan få och jag är mer än gärna hennes stöd i hennes storm. Jag finns här för dig baby, varje sekund av dygnets alla timmar. Sover jag så vaknar jag för din skull, har jag annat för mig så avbryter jag, bara för att lyssna på dig.

Dessutom är hon toksnygg! ;)

Vänner som Vicci borde alla ha. Jag är överglad att jag har henne, min vattendroppe i öknen. Min axel att gråta över. Mitt leende i all röra. Tack för att du finns Viccihjärtat <3




Victoria honey, cheer up. I'm right here <3 Whenever you need me.

Kommentarer
Postat av: vicci

Sara, du anar inte hur det värmer att läsa detta!

Alla borde vara som du. Tänk vilken underbar värld!

Jag ät otroligt tacksam över att ha dig. Nu ska vi bara se till att ses lite mer<33

2009-01-09 @ 03:00:07
URL: http://viiccii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0