Mums.

Sitter i köket
och tog precis den sista tuggan av min ljuvliga frukost som har tagit typ en halvtimme att äta bara för att jag gör så mycket annat samtidigt.. Tre rostade mackor med hamburgerdressing och banan på blev det iallafall och ett glad oboy till det - smaskens.

Spenderar just nu tiden till att titta på lite Life of Ryan på mtve.se eftersom att jag alltid lyckas missa det när det sänds på TV.. För er som inte vet är det en serie som är den lovande Skataren Ryan Shecklers liv. Fett grym är han!


Ryan Sheckler


Var ute en sväng med Svea innan, fick dammsuga lite också då hon hade totalförstört en pappersrulle som låg söndertuggad och utspridd i hela huset.. Nu ska jag alldeles strax bege mig mot Hässleholm, kommer vara där en bra stund innan så jag kanske hinner med lite shopping? Oh Yes ;)

Måste iallafall kila nu, skriver sen hur det gick!

Ha en trevlig dag allesammans :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0