Pizzahäng & Kärlek


Gick upp klockan sex idag
, har inte varit uppe så tidigt på evigheter!

Idag var det iallafall pizzahäng som gällde! Vi fick tillochmed Leni på köpet, haha! Vi käkade pizza och hyrde film, Barnhemmet - bra film med en del tragiska bitar men det är väl det som gör den bra antar jag!
Tack kära vänner, ni är toppen <3

Imorgon ska Elin & jag till Pappa och fixa med hästarna, Optimus och Feragamo - två stiliga herrar ;) Senare blir det eventuellt en runda till Ugglebadet med Pappa, Agneta & barnen. Sen är dettänkt att jag ska träffa Vicci :D MISS YOU BABY! <3

Usch vad trött jag är! Och huvudverk fick jag nu med "/ Måste lämna datorn nu, blir väl antagligen bara värre annars.



Måste bara berätta att jag är kär <3
I Kasper <3
Han är världsgullig <3
En äkta snygging <3
Hetare än självaste solen <3
Finast i hela världen <3
Elitbäst på att pussas & kramas <3
Underbar <3



Sugen på utomlands, någon som är på? :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0