"/

Klockan visar 05:04

Jag kan inte sova. Vicci har nu gått till sängs för att ge sömnen en chans. Jag tänkte göra detsamma men jag har ingen ro i kroppen. Jag provade att lägga mig ner men så fort jag lägger mig ner, stänger av allt ljud som TVn och lägger ner datorn så får jag någon sorts panik, Tusen tankar attackerar mig så fort jag gör "inget".

Lägger jag mig ner, bäddar ner mig i mina nya lakan, puffar till alla kuddar och fluffar upp mina täcken så att jag ligger jätteskönt så tycker man ju att jag borde somna dirr. Andra dagar möjligtvis men inte idag, idag är en sådan cup omöjlig. Istället för att somna börjar jag nästan gråta, denna dagen har varit hemsk. Och nu mitt i allt så slutar TV3 att sända. Lönt att ha sändningsupphåll till halv sju? Nej, fett onödigt.

Det känns inte bra. Skit är nog helt rätt ord just nu. Men, jag har lärt mig att man alltid ska ha en reservplan. Och, om detta skiter sig helt så drar jag med en kär vän till ett annat land. Allt är fixat ifall det skulle bli skit. Men, antagligen så överreagerar jag nu bara för att jag är lite uppriven.. Jag hoppas att jag överreagerar, jag hoppas att det inte är skit. Jag vet inte riktigt hur, eller om, jag skulle kunna hantera det på ett bra vis just nu.

Men, jaaaaa, TV-shop! Seriöst. Vem i helvete vill se TV-shop klockan fem på morgonen!? "Du slipper gå till gymmet och kan träna hemma när du vill" Men , yes. Räddningen är här. Seriöst! Jag blir ju snart arg. Träna hemma kan alla göra. Jogga en runda, vanliga basövningar som situps och allt vad det heter. Det handlar ju bara om motivation och jag blir inte särskilt motiverad av deras tjat på TV-shop. Usch.

Hela denna dagen har handlat om saknad. Jag saknar dig så att det gör ont, helt seriöst. Men just nu ser det ut som att jag dansar ensam. "It takes two to tango" som det heter, men, jag får väl trippa runt för mig själv. Ah, allt är bara störigt just nu. Hursomhelst, så kan jag inte sitta här hela dagen. Folk går ju upp snart, så jag får väl ta smällen och lägga mig ner och brottas med alla tankar.

Några sista ord vill jag tillägna Vicci, än en gång idag. Tack, verkligen Tack. <3

K - I'm all about you. <3

Kommentarer
Postat av: vicci

Finns för dig, i alla lägen<3

2009-01-11 @ 02:20:30
URL: http://viiccii.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0