Take me away.

Blev inget bloggande igår inte, var inte på något vidare socialt humör.

Började iallafall gårdagen med en runda till pappa, fixade hästarna, ner i ridhuset, red.
Vid halv tre blev det en sväng till Ugglebadet med Elin, Fidde, Johan, Evelina, Agneta, Isabelle & Julia. Pappa hade tyvärr inte tid att följa med, mycket att göra.
På hemvägen hämtade vi Tulle, hem till mig, film. Trevligt. Tulle är faktiskt min bästis <3



Bilder från badet :)


Träffar förhoppningsvis Kasper idag, kommer förhoppningsvis på bättre tankar då (:

Usch, ja, ni ser ju själva, inget vidare toppenhumör jag ligger inne med.. Menmen, jag visste ju att det skulle bli såhär. Och tyvärr så hade jag rätt. Mitt huvud är tungt och jag har ingen lust att göra någonting.
Tog nyss en lång, varm ducsh, 45 minuter närmare bestämt. Hade varit gött att bara dra.

Tänkte slänga på lite kläder nu, men vi hörs!

Ha det kanon gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0