Förbättring av en gammal torsdag.

Dagen började segt.


Meeeeeeen,


Plötsligt ringde Simon från Allsite och sa att han skulle göra min dag bättre genom att säga att jag fick jobbet! :D Eller, jag får åtminstonde en chans iallafall! Utbildning och provanställning sen får vi se vad det leder till :) Gött.

Sen, när jag satt och åt knackade det på dörren, vem kom då om inte Kasper? :D:D Han hade klippt sig, fin blev han min snygging ;) Verkligen skönt att träffa dig, du betyder mycket för mig. Och att du finns här för mig betyder mycket, speciellt nu. <3<3

Tråkigt att Sverige förlorade Handbollen, men Kroatien var bannemej bra! Hade iallafall sällskap av en monstermysig Kasper <3

Sen, när jag satt och kollade på Little Black Book som gick på TV3 idag, så ringer Saga :D Vadå längesen? Jag saknar dig vännen <3 Hahaha, så säger hon "Jag ville bara prata med någon så tänkte jag: SARA" Hahaha, gullbaby <3 Vi pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt! Dessutom ringer hon mig imorgon igen ;)

Inte nog med roligheter där inte, nej, senare inleddes en galen konversation med Adam. Hahahaha, jag har hela konversationen sparad ifall jag skulle vilja läsa den någongång och garva ihjäl mig! "Nakendans innanför ögonlocken", "sexfantasier" och andra populära Mumsklubbsämnen ;) Hahahaha, Knäppis!


Hahahaha, denna bilden får sammanfatta msn-kvällen med Adam! Hahaha, han fattar vad jag menar iallafall!


Nu ska jag verkligen sova, så jag kan asa mig upp och få något vettigt gjort imorgon!


Kasper, du är fantastisk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0