En gnutta hopp!

Glad, glad, glad, glaaaaad!


Gammal fyllebild, men den bjuder jag på denna härliga lördagnatt ;b ^^

Klockan är ganska mycket som vanligt, men jag har minsann ganska precis kommit hem från Bara, Malmö där det var släktkalas! Familj och släkt är prioriterat i mitt liv, jag är tacksam och glad att jag har släkten så pass nära, finns ju nästkusiner och så lite utspritt på jordklotet, men den närmre släkten som Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Moster & Morbror, Fastrar och kusiner bor inte så värst långt bort. Det är uppskattat :)

Jag ber om ursäkt för de mindre glada inläggen som kommit upp de senaste dagarna men jag har trots allt inte mått vidare bra. Tack och lov för vändningen, känns mycket bättre nu, hoppas att det håller sig såhär!

Vändningen beror på tre saker;
~ Sylvia har skickat mejl så nu vet jag att allt är bra med henne, att hon är framme och att hon har det bra, känns väldigt skönt. Det var en otrolig lättnad när mejlet trillade in :)
~ Jag har pratat med Kasper och det är verkligen inte som jag trodde utan det var som jag hoppades. Tack och lov. Jag var livrädd och ledsen. Gråtfärdig i två dygn, Två fruktansvärda dygn. Men, jag har åtminstonde made some thinking och kommit fram till en, för mig väldigt stor sak och en annan sak, som inte alls är lika glädjefylld men dock väldigt allvarlig och viktig sak. Vad kommer dock vara min hemlis tillsvidare. Kan avslöja att det har med en gammal och en ny "grej" att göra.
~ Malin är hemma! :D:D:D Henne har jag saknat här hemma. Och idag när hon kom hem efter att ha varit hos sin kille så hoppar hon på mig och kramar mig. Det värmde. Malin, jag älskar dig <3

En nyhet som är gladare än alla andra nyheter i hela världen just nu, känns det som iallafall för den gör mig sjukt glad och ger mig fjärilar i hela kroppen. Kasper kommer kanske hit sen! Bara kanske men man får faktiskt hoppas. Ja, jag vet att jag själv sagt det, mitt egna motto "Att hoppas på hoppet är hopplöst men hoppet är det som håller oss vid liv" och det är precis de sista orden som håller humöret uppe just nu, "hoppet är det som håller oss vid liv". Om han kommer så kommer jag bli så glad att jag kommer le i flera veckor. För fy vad jag saknar honom!

Som Peter Pan brukar säga "Happy thoughts"


Take care gott folk! Nu börjar "Nyckeln till frihet" på TV400, riktigt bra film!
Till er som inte sett den: Se den. Svinbra.



K som i Kasper som i Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0