Kladdkaka i ugnen ;)

Hej mina kära läsare :)

Precis i detta nu står det en jättetjock kladdkaka i min ugn som jag har blandat ihop, kommer bli smaskens :) Om man inte räknar med bakandet har dagens händelser inte varit många änsålänge. Dagen började med att Elvira väckte mig för att hon var kissnödig. Jahapp, upp och hoppa, ta ut henne sen en lång frulle framför TVn.

Hur kvällen kommer se ut är ännu oklart men det visar sig nog! :D Ska smaka på min kladdkaka iallafall som jag råkar veta att Fredde är jäkligt sugen på  ;b Du, den är jättetjock och jättekladdig, MUUUMS! Kanske ska vispa ihop lite vispgrädde att äta till? Eller glass kanske? SMASKENS! Men Fredde, du är välkommen att äta den med mig. Du får skynda dig dock innan den tar slut ;)  Men, vem vill inte ha sig en bit? Min kusin & jag bakar lätt de godaste kladdkakorna i hela världen! Hahaha, jag minns väldigt väl när jag pratade med Sylvia i telefon precis när hon kom hem från Ungern för snart en månad sen, där hade hon bott hos sin mormor i en månad och det enda dem gör där är att kränga! Haha, gissa vad hon gör typ en timme efter att hon kom hem? Jo, bakar kladdkaka! Hahaha, för hon har ju inte krängt i en hel månad? Hahahaha, MEN, kladdkaka var nog det enda hon faktiskt inte ätit där nere ;)

Kladdkaksälskaren Fredde ;)


Och på tal om Sylvia. Ett speciellt meddelande till henne:

Ja, Kasper är snäll så du behöver inte åka hela vägen från Australien bara för att slå på honom, hahaha! Och, jag mår bra, saknar dig väldigt mycket bara <3 Hoppas allt är kanon med dig och Amanda! Puss på er, LOVE YOU!

Fick ett brev idag
om att mitt körkort har kommit, YES ;) Ska bli skönt att slippa ha dendär lappen. Och mitt ID, usch. Den bilden klarar jag mig bra utan! Hahahahaha ;)

Men, nu ringer snart äggklockan! Ska bli spännande och se hur tjock den är, och hur kladdig den är ;) Wieee. Hoppas ni också har någor gott att unna er nu när det är fredag och allt!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erika

Mums... måste nog baka en kladdkaka snart, blev skit sugen nu när jag läste att du sitter och smaskar på en ;)

2009-01-23 @ 19:06:17
Postat av: Fredde

ooohja! men ja gör nog godare kladdkaka skulle jag gissa på va :) haha

2009-01-23 @ 20:34:56
Postat av: SYLLE

Heeej Darling!

Vad glad jag blev for det personliga meddelandet. Nu kanns det genast mycket battre att du mar bra o sant. Kul att du kor rundor som en galning ocksa. Ar det roligt? Jag saknar dig Bumb. Hade velat ha dig har. Vet du hur kul allting ar? Det e helt obeskrivligt. Har traffat sa sjukt mycket underbara manniskor. Bland annat en supersot och SNYGG kille fran Canada. Som bor pa samma hostel som vi. Han e jattesooot bumb, och han kor nattbussen till och fran city :) haha. Har du kollat bilderna pa resedagboken? Han e inte med dar inforsig menmen, haha. Jag ska ta ett fotto pa han sa du far se. Amanda halsar tillbaka ocksa. Hon e fortfarande sjuk :( Sa jag harjar runt sjalv och traffar en massa superfolk hela tiden. Gar det bra med det nya jobbet? Glad for din skull. Skitbra att du fatt det ju :) Skriiiiiv! Och skaffa facebook for har mer bilder dar!!! MIss you my love. Take care. / Your S

2009-01-26 @ 03:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0