Great,

Hejsan hoppsan alla glada människor :D

För ni är väl glada? Hoppas det, för det är Don't worry - be happy som gäller! ;D
Och jag menar, just nu är det tillochmed South Park på TV!

Idag har jag varit i Hässleholm på mitt förhoppningsvis blivande jobb! Hade lite mer genomgång idag, vi fick lyssna på ett flertal samtal och sen prova ett litet tag! Det visade sig vara betydligt roligare än förväntat! Hahaha, jag kom fram till en gubbe som pratade så jäkla roligt! Hahaha! "Jaaaaaaaaaaa, jaaaa, deeeeeeet ä-ä-ä-r jaaaaaaaaaaag d-d-d-deeet" Hahahaha, seriöst. Förlåt, man ska inte skratta åt gamla/personer som har svårt med talet. Men, vem som helst hade gjort som jag i det läget! Jag höll på att garva ihjäl mig! Hahahahaha. Förlåt Gunnar. (han hette så)

Innan jag gick dit tog jag minsann en sväng på stan, han med att shoppa en ny väska och en ny sjal. Väääääldigt nice ;)

Väldigt trevlig dag minsann!

Pratade med underbara Kasper som är jättegullig ! Ooooch, vi ska leka imorgon! Wieeeee :D <3



Nu till en annan sak. Nämnligen en "kommentar" av Sylle som jag tänkte besvara. Här och nu. 

"Heeej Darling!
Vad glad jag blev för det personliga meddelandet. Nu känns det genast mycket bättre att du mår bra o sånt. Kul att du kör rundor som en galning också. Är det roligt? Jag saknar dig Bumb. Hade velat ha dig här. Vet du hur kul allting är? Det e helt obeskrivligt. Har träffat sa sjukt mycket underbara människor. Bland annat en supersöt och SNYGG kille från Canada. Som bor på samma hostel som vi. Han e jättesooot bumb, och han kör nattbussen till och från city :) haha. Har du kollat bilderna pa resedagboken? Han e inte med där inforsig menmen, haha. Jag ska ta ett fotto på han så du får se. Amanda hälsar tillbaka också. Hon e fortfarande sjuk :( Så jag härjar runt själv och träffar en massa superfolk hela tiden. Går det bra med det nya jobbet? Glad for din skull. Skitbra att du fått det ju :) Skriiiiiv! Och skaffa facebook för har mer bilder där!!! MIss you my love. Take care. / Your S"



Gjorde om dina "a" och "o" till å,ä,ö där det skulle vara så, så att det blir lättare att läsa.

Svar:
Men, HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Sälbaby <3
Javisst, allt är bra här hemma så du behöver inte ora dig! Att köra bil är skoj! Köra själv med hög musik och bara sitta och sjunga svinhögt är toppen! Haha. Riktigt kul att du har det så bra, riktigt kul att resan är tillochmed bättre än du väntat dig! Du förtjänar varje sekund av roligheter där nere! Kanadensare? Låter inte fel! YOU GO GIRL ;)  Om jag har kollat din resedagbok? Vad är det för fråga!? Jag prenumererar på den så jag får ett mejl varj gång du uppdaterar! Och givetvis har jag sett alla bilderna! Ser att ni kommit igång med suringen nu, GÖTT! Ni kommer bli proffs ;) Jobbet.. Hm, ja, är i "provanställningsfasen" nu, men, ja, han sa att det såg lysande ut idag när vi provade på det första gången! Så det var kul att höra! :) Kul att ni hittat lite jobb också! Så att ni kommer in i vad ni kom för att göra ;) Haha!  Men nej, du vet att Facebook är mot mina principer! Läskigt hur alla vet allt där! Pratade med Thore idag och han hade hört om Kasper genom Mattias! WHAT!? Nej, alla vet allt. Läskigt.

Ha det kanon, hoppas Amanda kryar på sig!
Jag längtar till vår kommande sambo-sommar!
Jag saknar dig! BIGTIME! Älskar dig Sylvia, take care! <3<3



Ursäkta bilden, men den är härlig! Hahaha.




Nu måste jag sova. Ska upp TIDIGT imorn. Jepp, redan tio i sju var tanken! Tänkte åka ner och träna & sola innan jobbet. Jeppjepp! Ska bara avsluta ännu en "sjuk" konversation med Adam. Shit, vi är störda! I say no more. 

Nattnatt! 

PUSS!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0