Jobbiga dag.

Helt frusen och inte alls på topp.

Var hos Jacob i förmiddags, köpte med mig frulle och åkte dit vid tio. Åt frukost och pratade.
Såhär i efterhand känns det ganska jobbigt. Var inte så farligt i stundens hetta men så fort jag satte mig i bilen för att köra hem kändes det plötligt inte alls bra. Men jag vet att detta är det enda sättet, jag vet att det kommer vara jobbigt och jag vet att jag inte kommer må vidare bra de närmsta dagarna och många dagar framöver. Men, som sagt, it's the right thing to do. Jag hoppas att Kasper kommer finnas där för mig, jag hoppas att han kan förstå att det är jobbigt för mig.
Idag kan vara sista gången jag ser Jacob. Iallafall på vääääldigt länge, kanske föralltid.

Usch. Hemska tankar. Men jag gör det för Kaspers skull. Hoppas fan att det är värt det, men det tror jag, han är kanon <3

Sprang en runda innan, när jag kom hem. Kändes behövligt. Men fy vad jobbigt det var! Vanligtvis känns det skönt att springa och idag var det tillochmed jättefint väder. Men, jag kände mig helt lam.. Fick typ kramp i magen, kände mig kräkfärdig efter bara en kilometer! Vad fan? Hoppas bara inte att jag håller på att bli sjuk. Det har jag inte ork till just nu. Och inte tid heller för den delen. Men nej, det var ingen höjdarrunda idag! Blir till att springa någon dag snart igen och springa på det vanliga, sköna viset.

Nu sitter jag i soffan nere i vardagsrummet och kollar på The Hills, väntar på att maten ska bli klar - spaghetti & köttfärssås, smaskens :) 

Köpte lösgodis innan - bara lakrits. Ska gotta mig med det sen framför en riktigt bra film. Det förtjänar jag efter idag.




Jumbolakrits, Cocobater & Rotella - my favorites <3


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0