HETT ;D

Idag, den artonde januari tvåtusennio, är det en bra och speciell dag :)  Kasper <3

Men, det innebär också mycket skit. Jag vet att många tårar kommer rinna på grund av det. Jag vet att jag kommer hamna i en sjukt jobbig sits som kommer att få mig ur balans men jag ska göra mitt bästa för att det ska gå så bra som möjligt. Jag önskar bara att du för en gångs skull ska kunna vara glad för min skull.

Imorgon ska jag på informationsmöte som eventuellt leder till arbetsintervju och förhoppningsvis ett jobb. Hade varit så jäkla skönt att få ett jobb. Få en inkomst, få något att göra om dagarna, få tillbaka "den normala vardagen". Ibland kan jag tillochmed längta efter att gå upp tidigt. Ja, jag vet, det låter inte likt mig alls, men, jo, det är sant.

Igårkväll hämtade jag Kasper i Örkelljunga, sen var vi hemma hos mig och lördagsmös. Film, prat, pussar & kramar. Supermysigt.

På tal om moln, Leona Lewis nya låt "Run" är riktigt bra, inge vidare ös, men ruskigt bra! Jag känner igen mig själv på många vis. Tyvärr, måste jag säga för det smärtar.
Agnes nya "Release me" är också riktigt bra. Vilken pingla hon är Agnes!




Channing Tatum


Innan idag kollade jag på She's the man Fy jäklar vad bra den filmen är, svinigt rolig! Dessutom är Channing Tatum inte att leka med, gosh boy ;) Nästan llika het som Charlie Hunnam som är med i Green Street Hooligans. HAN ÄR HET. Ja fy fan.

Charlie Hunnam


Jag saknar Sylvia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0