Ännu en lördag passin' by

Jahaja, igår var det lördag igen.
Efter att ha suttit på msn ett tag så insåg jag att det inte hände jättemycket denna lördagkvällen.. Då visade sig att min kära nästkusin Emelie bara skulle sitta hemma för att sedan hämta sina föräldrar. Tadaaa! Vi kom på att vi kunde ju sitta tillsammans ;) Haha, and so we did.

Tog en sväng inom Stidsvig påvägen dit och körde Jim till östra, väldigt kul att se dig <3 Hemma hos Emelie snackade vi en massa skit, kollade på film och åt godis ;) Sen körde vi Jim och hans company till Ekebo. Ja, jag vet. Pinsamt. Menmen! Haha ;) Sen hem igen, åt lite mer godis, snackade lite mer skit och kollade lite mer film. Sen bar det av igen, till Kvidinge för att hämta hennes föräldrar, hahaha, "HICK" Hahahahahahaha! Men, dem fick mat med sig hem, WIEE! NATTAMAT! Haha, smaskens ;) En kort stund senare bar det av till Ängelholm där vi hämtade Daniel, Emelies vän. När vi väl kom hem igen så började det bli dags för mig att köra hem. Men, inte kom jag så långt inte. Nej, för det första så körde jag på fel avfart. Hahaha, men, tur var det för sen ringde Jacob och ville ha skjuts hem. Och visst, jag var ju nästan ändå i hans trakter. Körde honom och Henke från Stidsvig till Östra. Tog ju sin lilla tid. Menmen! :)

När klockan var halv sex, så var jag hemma. Haha.

Och nu är det Söndag. Och jag ska om typ tio minuter till Hässleholm och bowla, sen på utbildning till mitt nya jobb!

Måste get dressed nu gott folk!

Hopppas att Kasper blir frisk snart så att jag kan attackera honom <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0