Måndag idag minsann!

Alltid lika skoj!

Pratade med Emelia nyss för att vara säker på att det fortfarande är pizzahäng imorgon. Hon började med att säga
E - "Asså, shit, jag har värsta dåliga samvetet. Jag har helt glömt bort, jag jobbar och sånt nu"
S - "Glömt vad?"
E - "Att vi skulle ses idag!?"
S - "HAHA, det är ju imorgon!"
E - "PHUH, shit asså, jag jobbar för mycket"

Hahahahaha, den gamla Pullan!

Var ute och sprang i morse minsann, skönt men jobbigt på morgonen när man inte ätit på länge. Menmen! Känns alltid lika bra att ha det gjort. Mamma jobbar eftermiddag denna veckan så nu är det jag som är kock i huset ;) Idag blev det stekt potatis och ngn form av gryta - inget märkvärdigt men det mättade iallafall!



På tal om något helt annat så är jag fett sugen på att se Backyard Babies igen, de är ju ute på turne nu! Såg dem i somras och fifän vad bra det var! Riktigt jävla bra! Deras senaste skiva är fet. Och Dregen, HOT OR WHAT!? Herrejäklar vad het den mannen är.

Nu tänkte jag aktivera mig med att fundera på vad jag ska aktivera mig med senare ;b Haha.

Ha det fett allesammans!
Puss & Kram!

Kasper, en speciell Puss till dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0