Dåliga dagar.

"ok"  VADÅ "OK"? Vad är det för svar? Man kan väl för tusan inte låta mer nonch, eller? Nej, precis.

Kämpa är ett ord som antagligen har olika betydelse vilket jag inte vetat innan.
Jag trodde att man kämpade när man ville något, när man verkligen vill. Allt går om man vill, om man bara kämpar lite.
Men, jag hade tydligen fel. Att kämpa är något helt annat för en del, eller också är det viljan som saknas - jag antar att det hänger ihop.

Just nu mår jag illa, jag skulle helt seriöst kunna spy vilken sekund som helst. Jag mår alltid illa när jag mår dåligt, när jag är nere och känner mig sviken och fruktansvärt korkad för att jag utsätter mig själv för samma plåga, om och om och om igen. Det har funnits tider då jag inte känt något alls, tider då det varit riktigt illa. Då har jag inte ens känt av illamåendet. Så på ett vis är det ett bra tecken, för då är det inte riktigt så illa som det visats sig kan vara.



Alla vet vi att det finns dåliga dagar, alla vet också att alla har dem. Det tråkiga just nu är att de samlat sig och kommer efter varann. Igår och idag - imorgon är det en ny dag. En ny dag som förhoppningsvis är en bra dag.

Men, det där "ok" vet jag inte. Jag känner igen denhär nonchstilen och det bådar inte gott. Det enda jag kan göra är att hoppas att det finns fler som har en dålig dag, just idag. Hade jag fått samma sms som det jag skickade hade jag bannemej inte svarat "ok". Inte om det varit från någon jag tycker om och bryr mig om.

Nej, jag är verkligen helt lost.

You can't say what you want or
Take what you want, no
You said your life needed something special
Well, here I am
Why aren't you glad?

Now you got it bad
I know you do




K - you're on my mind, all day and all night long <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0