Härliga Onsdag

Onsdag, dag sju av 2009.

Lekte med Tulle idag, min bästaste bästa vän sen nästan 18 år tillbaka. Hon är kanon, henne kan man verkligen prata med. Hon hör inte bara vad man säger utan hon lyssnar också. Och förstår. Vad det än är så finns hon alltid där. Hon är uppskattad <3

Igårkväll kom jag på att jag faktiskt tycker väldigt mycket om Kasper. Och, då tänker ni säkert "Vadå kom på!?" Men jo, det kom jag på när jag låg i sängen igår & kände en svag doft av honom i mina lakan. Då kände jag hur sjukt mycket jag saknade honom, det fanns inte mycket jag hellre velat än att ha honom där. Och det blir ju inte precis bättre. Men, min poäng var att om man saknar någon så mycket så betyder den personen något, man är känslomässigt inblandad. Kasper, ju mer jag tänker på dig, desto mer saknar jag dig och desto mer inser jag hur mycket jag tycker om dig <3

Menmen! Idag var det Grammisgalan på TV4, grattis till alla Grammisvinnare. Och, Carolina Gynning är så SNYGG! Och hennes klänning hon hade ikväll, damn girl ;) Trots att jag är tjej hade jag inte bangat henne, ikke!





Igår var jag jättesugen på Taco, fast än att det inte var alls längesen jag åt det, i fredags närmare bestämt. Men, jag blev plötsligt jättesugen! Och, det sitter fortfarande kvar. Det kan bero på att det är så sjukt gott! Riktigt jäkla gott!

Nu har Malin börjat skolan igen så nu är det ganska tomt här hemma. Denna veckan jobbar mamma natt så hon sover ju till två, sen är hon iväg hela natten. Johan är hemma lite då och då, iochförsig är Evve också här hemma när Johan är det. Dessutom så åker Johan till Österrike på fredag och Malin lär väl vara med Robin hela helgen... Vad jag försöker komma fram till är att jag saknar min lillasyster, det var så kul att ha henne hemma ju. <3

Jag pratar med Emelia på msn nu, hon är för jäkla härlig! Vi pratar om hur sugna vi är på en kväll med oss och Mikaela, en äckligt flottig pizza och en bra rulle. Helst efterätt med även om vi vet att vi kommer vara äckligt mätta efter flottpizzan. Menmen, vi pratar också om att vi ska tatuera oss, jajjemen, det ska vi! Och exakt nu, bestämde vi att vi ska ha denna fantastiska kväll med flottig pizza och film på tisdag! :D:D:D Wieeeeee! Vi har dock inte pratat med Mikaela än, men vi hoppas att hon är ledig och sugen på en kväll med oss ;D

Äh, om man skulle titta på en gammal Beck-film? Javisst, en lysande ide.


Kasper, JAG SAKNAR DIG! <3

Puss, S

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Gynning är bäst :)

2009-01-09 @ 19:37:30
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0