2009, dag 2. Sylvia är bäst <3

Redan den andra januari! Änsålänge har 2009 varit kanon!

Igår var jag på McDonalds i nästan tre timmar med Mårten, Sylvia och Pontus! Mycket trevligt! Sen sov Sylle hos mig! Efter film, mat, glass och chirre snackade vi i evigheter innan vi somnade, men vi hade ju en del att ta igen! idag fortsatte vi med vårt degande, dagen började precis som väntat, nämnligen ett fetto som hoppade på mig och sa "Buuuuumb, hahaha, vakna" Hon är gullig. Sen upptäckte vi att det luktade nybakat, och visst, mamma var i full gång att baka Kanelbullar, Pizzabullar och släta bullar, blev en och annan efter frullen ;b


En gammal bild från en dag i Bälinge sommaren 2007 ;b
Du är bäst Sylle och jag kommer sakna dig dödligt mycket när du är i Känguruland!


Var en runda i lägenheten innan och hämtade en massa post till Sylle och kollade läget och det såg ju fint ut minsann! :) Ska bli kanonkul att bo där i sommar igen med fettot! :) Kommer träffa henne imorn med, kul att ha henne hemma, men hon beger sig snart igen dock. Menmen.

Nu har jag nyss duschat, mamma skriker att det är mat, Tacos, MMMUUUUMS! Ska klä på mig nu tänkte jag, skulle träffat Fredde idag som för en gång skull är hemma han med, men han hör inte av sig? Mupp! :( Men, ska träffa Kasper sen - wieeeee! Kommer bli lika kanon som vanligt hoppas jag <3

Men, nu tjatar Malin med att det är mat, Elin & Fidde har också kommit för att äta, trevligt trevligt! Ska get dressed nu och äta!


Ses!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0