Lasange.

Tjolahopp!

Idag, efter att ha tjatat i evigheter på mamma, blev det Lasange till middag - MUMS! Jag är ju riktigt bra på att laga mat ;)




<3



Det är iallafall Onsdag idag och jag saknar min Kasper monstermycket! Verkligen jättejättemycket!
Han är världens gulligaste, på alla vis. Men, USCH vad jag saknar honom! Börjar ju snart gråta eller nåt.. "/

Till er alla: Var rädda om vad ni har, låt alla ni älskar veta att ni gör det. Berätta det för dem, ofta och med känsla. För just det är inget man någonsin kan ta för givet. Tar du inte hand om din skatt med all kärlek kommer skatten att tappa sin glans som är svår att få tillbaka. Men, allt går om man bara vill tillräckligt mycket! It just takes time.  

Lova mig bara att ni tar vara på vaje sekund med dem ni älskar och bryr er om.

Puss. 

En större, betydelsefull och efterlängtad Puss till Kasper <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken söt liten blogg du har cutie! :*

2009-01-30 @ 22:21:57
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilken söt liten blogg du har cutie! :*

2009-01-30 @ 22:21:57
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0